sry…tys mel PM-PM…tak nic
jo ale stara klasika je mrtva, ted je to staronova klasika v limetce :) Posledni 26\" ted uz jsou jen 27.5. A jelikoz je delana na 150mm a navic Foxka ma osoupany elox tak holt nova vidle. Jinac to skrtani – IS podlozky mezi adapter a prase to resily
Jinak přidávám se k prosbě o celé kolo – stará klasika 575 s Pikem, to mě dost zajímá.
Tohle je fakt peklo. Ale jestli tě to potěší, tak já jsem musel taky originální adaptér PM/PM od Hope (za 160 na 183mm) taky brousit – ale z jiného důvodu. Škrtalo to u nýty, což mě tady překvapilo, když to bylo Hope vs Hope…
mohl si koupit pika staryho resp. agryle co je byvaly pike a mel bys IS a poradnou=20mm osu. :)
tak zvetseni kotoucu z nich udela pulbrzdu az skorobrzdu :-D Jako uplne spatny to neni, jen obcas musis prilozit i druhy prst ;-)
sice nové brzdy Hope brzí násobně líp ale OK když nemáš nemáš :D tyhle staré Mono M4 je parodie na brzdu, vím ne je mám taky :D
hehe…to je ale hruza:) po vymene tesneni a pistku nemam potrebu brzdu menit. Vymena vidle, repase brzd, hadice odvzdusneni…zabavicka ne cely vecer
taky bych to řešil nákupm nového brzdiče Hope, tohle je strašné, ale fungovat to bude
Co to je za retro brzdy na IS? Dneska to už snad nikdo nemůže myslet vážně
strhnout zavit muze jenom debil! Dnes se bezne delaj ramy s PM uchycenim a nikdo to neresi:) jen na vidlich furt lidi remcaj:)) Jinak vozim PM uz od dob, co bylo jen na Manitouckach a nikdy jsem nemel problem…
6.11.13 09:29
mezi kotoucem a spodni PM uchytkou je 1–2mm mista:) porad nechapu rozdil 200 a 203 kotoucem, redukce je +20mm jsem cekal ze kotouc +20 bude ok…ted jsem 200/180 a na to se moc tesim…
Tak PM je proste lepsi :-DD jinak by sis dost prace usetril mit 203 kotouc :-).. jinak good job .. obcas to proste jinak nejde…
nevim kdo muze mit rad post mount, asi jedine majitele postmount brzd :-D