kdekdo mi kritizoval moje zlato na víle. Tak na truc zlatý brzdy i na mojí vránu......
(vloženo 7.10.13)
pivo beru! :-) jestli se potkame na LV vyjizdce tak to muzem poresit :-DD
no je to na obsahlejsi diskuzi ale samo principielne mas pravdu v tom co pise a je tam tolik vlivu ze se to jednoznacne neda rict :-) Jinak jezdim Federal 595 RSR za pul ceny R888 a umej velmi schopne i na vode.. mam to jako dailydriver… jinak pivo
Máš změřený nějaký časy? (Brno, Most apod.) Tvoje 18ky 19ky – co to bylo za ráfky, váha, šířka ráfků, značka pneu, dezén pneu? Prcáme na to. Zvu tě na pivo :))
To je na mnohem širší diskusi, než tady přes pář řádků. Tvůj SS bude mít lepší jízdní vlastnosti než moje šlupka, aby taky ne. Nevím co jezdíš (možna Toyo R888, nebo něco podobnýho), to ale nelze srovnávat.
jinak komfort je druha vec.. ale o tom se ani u SS mluvit neda jelikoz maji 2× tvrdsi bocnici a ta guma neni primarne stavena na komfort jizdy…
porovnavam ze bys mel gumu o stejny mekkosti a vzorku… jinak porovnani mam… hodne jsem najezdil na seriove 225/40/18 i na slupce 235/35/19 a ted na SS 225/40/18 a veskery jizdni vlastnosti ai podvozku tyka jsou na tom lepe 18\" s vyssim profilem
no :-) narovinu muj Semislick v rozmeru 22/40/18 s vyztuzenou vyssi bocni stenou bude mit lepsi vlastnosti nez tvoje slupka, s ultranizkym profilem ktery ma tendenci se zvykat.. neresim jestli mas obuto na adekvatnim rafku nebo jestli mas Acko…
Co se týče komfortu při přejíždění nerovností a děr máš absolutní pravdu. Ale pokud se budu bavit o jízdě na kvalitním povrchu, tak pravdu nemáš.
ono jde o pneumatiku… 215/35 je takova slupka ze to bude chte nechte fungovat nahouby…
Samozřejmě pokud bych chtěl ITR používat čistě na závody, dal bych tam nějaký superlehký 16ky.
kandik psi zub: Nikdy mi to žádnej Honda purista neřek :)) Musím říct, že to fungovalo výborně. Měl jsem tam Kosei kola 7,5×18 s váhou 8kg a 215/35 R18. Spousta 15–17palcových kol je těžších. Průměr kola byl ± stejnej.
vahove jsem mel ty velky kola skoro stejne tezky jako 18 co vozim ted (ten vyztuzenej semislick sam o sobe je hodne tezkej)
Kandik: jj tak nějak souhlas… ale zas buďto to maš na show and shine styl :-) a nebo performance :-) tam bych videl max 17\" a to jeste otazka jaky… ja se vratil rad zpet od 19\" k 18\" na semislick a je to velkej rozdil v agilite.. i kdyz treba
km a kotouce ma z vnitrni strany zbrzdeny na 3mm od stredovyho odvetrani :-) a to brzdi hodne hodne dobre!
Gomez35: za 18ky by ti rek kazdej Honda purista fujj :). Ja jsem z ITR nadsenej. Je to jak litat v plavkach po lese, vc. tech nevyhod :)
kterej jsou dle mych zkusenosti proste predrazeny… takze jako alternativa k prvovyrobe klidne muze byt… btw. znamy z anglie co jezdi dost casto amatersky zavody a okruhy dava na originalnich Brembo kotoucich a Carbon Lorraine deskach 3–4tis
Tak kotouč sám o sobě brzdnej výkon nedělá a stejně tak ani deska… když si to spolu nesedne tak i velká brzda může stát s prominutím za ho…o , AD Brembo MAX .. s cenou nizsi nez je prvovyroba to nejsou top kotouce ale treba lepsi ne Zimmerman
Úplně jsem se zasnil. Taky jsem měl ITR DC2. Měl jsem na tom H&R štelovák, 18ky kola, brzdy DS2500 předek a DS2000 zadek a pár dalších drobností. Objížděl jsem srazy a amatérský závody do vrchu. To auto mě hrozně bavilo. Krásná doba.
ty zjevne nechapes me, na vetsinu aut a to i relativne vykonnych pasujou standardni jednodilne vetrane kotouce. Mrkni se na premiovou radu brembo MAX co to stoji. Karbonkeramiku bych sem netahal, to je jak bys rek ze Rencek dela dobry auta, protoze..
7.10.13 22:10
pokud beres treba i brembo max jako zakladni verzi, pak ok :) vetsina lidi to trebas bere jako upgrade.
7.10.13 21:22
mpIII: No trochu tendle statement nesedi s tim cos psal predtim – ze kdyz brzdy tak brembo :o) Generalizovat se nevyplaci :P
7.10.13 20:01
7.10.13 20:01
mpIII: jak ktery, od doby co se cast produkce dela v mexiku (par let zpet to zaclo) bych trebas do kotoucu od bremba uz nesel, nestala kvalita. Ja bych tam spis rad videl APracing :)
mpIII> Já jsem si na Hondu dal Bremba a úplně odvázanej z nich nejsem, originál byl rozhodně lepší.
7.10.13 19:19
to vim.. ale tam se mi nelibi cena a co maji hlavne Renaultaci otestovany na meganech ty BCR tak nemam duvod testovat kdyz muzu brat jistotu :-)
BC racing asi dobra volba, XYZ dela podvozky taky mimochodem. Nejlepsi byl tein s ovladanim s dalkovym ovladanim – mohl sis vybrat mezi tvrdy a nesnesitlny jak šutr :)
V anglii toho jezdi hrozny hafo a lidi si to chvalej co to vydzi a za ty penize maj super vlastnosti na track days nastaveni… ja uz o nicem jinym neuvazuju
gut,BC neznam,prijde mi to celkem levne,jestli to funguje tak je to super
kurna pisu jak debil.. na cepicce tlumice.. takze normalne to muzes mit nastaveny komfortnejc a kdyz mas otestovano co ti nejlip sedi tak prestelujes za 5 minut…
Pumsc: Tein nedela na Renaulta a BC Racing je zavodne proverena kvalita a hlavne pri nastavovani vejsky ti to nekeca do nastavovani tuhosti a maji dobre reseny horni stavitelny ulozeni.. a stelovani tuhosti v rozsahu asi 30 kliknuti na ceoicce tlumic
TJK:tak to celkem cumim,na netu jsem nehledal,par lidem co znam funguji ok…nebud skudlil,kupuj Tein:-)
hmmhmmm… ja testuju zatim, a nejlip vypada 330mm plnej kotouc a na to DS 2500 desky… jinak jezdim 18\" Federal 595 RSR semislick a chystam se poridit podvozek od BC Racing se stelovatelnou tuhosti, vyskou a hornim ulozenim
covece to ti neporadim – popravde ani nevim co tam mam, dal jsem plne na radu p. Trnky z Typer.cz. Zadani bylo suverenni nekroutici se brzdy na street jezdeni.....
Nevim no.. najdi si recenze na Kabrta a 99% je budto vysypana brzda nebo dodaci lhuty jinyho tisicileti, nefunkcni adaptery.. rozpadly brzdy za jizdy a nulova ochota resit cokoli… ale par aut s tim funguje a nejaky motorky taky…
hmm integra,peknych kousku uz je pomálu,kamarad je vozi na 3000GTvr4 a nestezuje si…dobra alternativa jsou i cz/sk brzdy MD components…
tak ono se neni cemu divit s tema oenezma za komplet kit :-) … ja aktualne resim jen vyrobu nebo sehnani kompatibilniho 330–340 kotouce a necham udelat podlozku pod trmen… co jezdis za desky? Premyslim jestli zkusit Greenstuff nebo DS2500
TJK: neni to cina, ale taiwan. To by nebylo tak podstatny jako zkusenost z nasazeni v zavodech, mam pocit mimo jine AR155 GTA . V cechach , minimalne na Hondach, na tom jezdi kdekdo, zadnej objev. 300×28mm ctyrpistek na ITR DC2 :)
cinu jo? Jsem zvedav jestli ti bude fungovat… ja zatim vidim tak 50/50 ze to nekomu chodi a nekdo na to hrozne nadava.. ale to samy s D2 apod..