všechno se zvětšuje......

Přidat foto

kdekdo mi kritizoval moje zlato na víle. Tak na truc zlatý brzdy i na mojí vránu......

(vloženo 7.10.13)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TJK
TJK

10.10.13 09:13

pivo beru! :-) jestli se potkame na LV vyjizdce tak to muzem poresit :-DD

Reagovat
TJK
TJK

10.10.13 09:13

no je to na obsahlejsi diskuzi ale samo principielne mas pravdu v tom co pise a je tam tolik vlivu ze se to jednoznacne neda rict :-) Jinak jezdim Federal 595 RSR za pul ceny R888 a umej velmi schopne i na vode.. mam to jako dailydriver… jinak pivo

Reagovat
Gomez35
Gomez35

10.10.13 08:09

Máš změřený nějaký časy? (Brno, Most apod.) Tvoje 18ky 19ky – co to bylo za ráfky, váha, šířka ráfků, značka pneu, dezén pneu? Prcáme na to. Zvu tě na pivo :))

Reagovat
Gomez35
Gomez35

10.10.13 07:53

To je na mnohem širší diskusi, než tady přes pář řádků. Tvůj SS bude mít lepší jízdní vlastnosti než moje šlupka, aby taky ne. Nevím co jezdíš (možna Toyo R888, nebo něco podobnýho), to ale nelze srovnávat.

Reagovat
TJK
TJK

9.10.13 13:35

jinak komfort je druha vec.. ale o tom se ani u SS mluvit neda jelikoz maji 2× tvrdsi bocnici a ta guma neni primarne stavena na komfort jizdy…

Reagovat
TJK
TJK

9.10.13 13:34

porovnavam ze bys mel gumu o stejny mekkosti a vzorku… jinak porovnani mam… hodne jsem najezdil na seriove 225/40/18 i na slupce 235/35/19 a ted na SS 225/40/18 a veskery jizdni vlastnosti ai podvozku tyka jsou na tom lepe 18\" s vyssim profilem

Reagovat
TJK
TJK

9.10.13 13:32

no :-) narovinu muj Semislick v rozmeru 22/40/18 s vyztuzenou vyssi bocni stenou bude mit lepsi vlastnosti nez tvoje slupka, s ultranizkym profilem ktery ma tendenci se zvykat.. neresim jestli mas obuto na adekvatnim rafku nebo jestli mas Acko…

Reagovat
Gomez35
Gomez35

9.10.13 09:42

Co se týče komfortu při přejíždění nerovností a děr máš absolutní pravdu. Ale pokud se budu bavit o jízdě na kvalitním povrchu, tak pravdu nemáš.

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 23:45

v tom ze misto funkcni bocnice plaste mas jen slupku…

Reagovat
Gomez35
Gomez35

8.10.13 15:51

TJK: A v čem to bude fungovat nahouby?

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 13:14

ono jde o pneumatiku… 215/35 je takova slupka ze to bude chte nechte fungovat nahouby…

Reagovat
Gomez35
Gomez35

8.10.13 12:34

Samozřejmě pokud bych chtěl ITR používat čistě na závody, dal bych tam nějaký superlehký 16ky.

Reagovat
Gomez35
Gomez35

8.10.13 12:30

kandik psi zub: Nikdy mi to žádnej Honda purista neřek :)) Musím říct, že to fungovalo výborně. Měl jsem tam Kosei kola 7,5×18 s váhou 8kg a 215/35 R18. Spousta 15–17palcových kol je těžších. Průměr kola byl ± stejnej.

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 08:24

vahove jsem mel ty velky kola skoro stejne tezky jako 18 co vozim ted (ten vyztuzenej semislick sam o sobe je hodne tezkej)

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 08:24

Kandik: jj tak nějak souhlas… ale zas buďto to maš na show and shine styl :-) a nebo performance :-) tam bych videl max 17\" a to jeste otazka jaky… ja se vratil rad zpet od 19\" k 18\" na semislick a je to velkej rozdil v agilite.. i kdyz treba

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 08:21

km a kotouce ma z vnitrni strany zbrzdeny na 3mm od stredovyho odvetrani :-) a to brzdi hodne hodne dobre!

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

8.10.13 08:20

Gomez35: za 18ky by ti rek kazdej Honda purista fujj :). Ja jsem z ITR nadsenej. Je to jak litat v plavkach po lese, vc. tech nevyhod :)

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 08:20

kterej jsou dle mych zkusenosti proste predrazeny… takze jako alternativa k prvovyrobe klidne muze byt… btw. znamy z anglie co jezdi dost casto amatersky zavody a okruhy dava na originalnich Brembo kotoucich a Carbon Lorraine deskach 3–4tis

Reagovat
TJK
TJK

8.10.13 08:17

Tak kotouč sám o sobě brzdnej výkon nedělá a stejně tak ani deska… když si to spolu nesedne tak i velká brzda může stát s prominutím za ho…o , AD Brembo MAX .. s cenou nizsi nez je prvovyroba to nejsou top kotouce ale treba lepsi ne Zimmerman

Reagovat
Gomez35
Gomez35

7.10.13 23:06

Úplně jsem se zasnil. Taky jsem měl ITR DC2. Měl jsem na tom H&R štelovák, 18ky kola, brzdy DS2500 předek a DS2000 zadek a pár dalších drobností. Objížděl jsem srazy a amatérský závody do vrchu. To auto mě hrozně bavilo. Krásná doba.

Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 22:41

…to co ma zrovna TJK je dobry auto.

Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 22:40

ty zjevne nechapes me, na vetsinu aut a to i relativne vykonnych pasujou standardni jednodilne vetrane kotouce. Mrkni se na premiovou radu brembo MAX co to stoji. Karbonkeramiku bych sem netahal, to je jak bys rek ze Rencek dela dobry auta, protoze..

Reagovat
mpIII

7.10.13 22:10

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 21:39

pokud beres treba i brembo max jako zakladni verzi, pak ok :) vetsina lidi to trebas bere jako upgrade.

Reagovat
mpIII

7.10.13 21:22

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 21:12

mpIII: No trochu tendle statement nesedi s tim cos psal predtim – ze kdyz brzdy tak brembo :o) Generalizovat se nevyplaci :P

Reagovat
mpIII

7.10.13 20:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
mpIII

7.10.13 20:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 19:59

mpIII: jak ktery, od doby co se cast produkce dela v mexiku (par let zpet to zaclo) bych trebas do kotoucu od bremba uz nesel, nestala kvalita. Ja bych tam spis rad videl APracing :)

Reagovat
Karaya
Karaya

7.10.13 19:49

mpIII> Já jsem si na Hondu dal Bremba a úplně odvázanej z nich nejsem, originál byl rozhodně lepší.

Reagovat
mpIII

7.10.13 19:19

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 18:09

to vim.. ale tam se mi nelibi cena a co maji hlavne Renaultaci otestovany na meganech ty BCR tak nemam duvod testovat kdyz muzu brat jistotu :-)

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

7.10.13 17:49

BC racing asi dobra volba, XYZ dela podvozky taky mimochodem. Nejlepsi byl tein s ovladanim s dalkovym ovladanim – mohl sis vybrat mezi tvrdy a nesnesitlny jak šutr :)

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 17:25

V anglii toho jezdi hrozny hafo a lidi si to chvalej co to vydzi a za ty penize maj super vlastnosti na track days nastaveni… ja uz o nicem jinym neuvazuju

Reagovat
Pumsc
Pumsc

7.10.13 17:06

gut,BC neznam,prijde mi to celkem levne,jestli to funguje tak je to super

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:58

kurna pisu jak debil.. na cepicce tlumice.. takze normalne to muzes mit nastaveny komfortnejc a kdyz mas otestovano co ti nejlip sedi tak prestelujes za 5 minut…

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:57

Pumsc: Tein nedela na Renaulta a BC Racing je zavodne proverena kvalita a hlavne pri nastavovani vejsky ti to nekeca do nastavovani tuhosti a maji dobre reseny horni stavitelny ulozeni.. a stelovani tuhosti v rozsahu asi 30 kliknuti na ceoicce tlumic

Reagovat
Pumsc
Pumsc

7.10.13 16:52

TJK:tak to celkem cumim,na netu jsem nehledal,par lidem co znam funguji ok…nebud skudlil,kupuj Tein:-)

Reagovat
logoman
logoman

7.10.13 16:45

Za ITR palec hore.

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:40

hmmhmmm… ja testuju zatim, a nejlip vypada 330mm plnej kotouc a na to DS 2500 desky… jinak jezdim 18\" Federal 595 RSR semislick a chystam se poridit podvozek od BC Racing se stelovatelnou tuhosti, vyskou a hornim ulozenim

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

7.10.13 16:36

covece to ti neporadim – popravde ani nevim co tam mam, dal jsem plne na radu p. Trnky z Typer.cz. Zadani bylo suverenni nekroutici se brzdy na street jezdeni.....

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:36

Nevim no.. najdi si recenze na Kabrta a 99% je budto vysypana brzda nebo dodaci lhuty jinyho tisicileti, nefunkcni adaptery.. rozpadly brzdy za jizdy a nulova ochota resit cokoli… ale par aut s tim funguje a nejaky motorky taky…

Reagovat
Pumsc
Pumsc

7.10.13 16:33

hmm integra,peknych kousku uz je pomálu,kamarad je vozi na 3000GTvr4 a nestezuje si…dobra alternativa jsou i cz/sk brzdy MD components…

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:32

tak ono se neni cemu divit s tema oenezma za komplet kit :-) … ja aktualne resim jen vyrobu nebo sehnani kompatibilniho 330–340 kotouce a necham udelat podlozku pod trmen… co jezdis za desky? Premyslim jestli zkusit Greenstuff nebo DS2500

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

7.10.13 16:27

TJK: neni to cina, ale taiwan. To by nebylo tak podstatny jako zkusenost z nasazeni v zavodech, mam pocit mimo jine AR155 GTA . V cechach , minimalne na Hondach, na tom jezdi kdekdo, zadnej objev. 300×28mm ctyrpistek na ITR DC2 :)

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:21

btw… na cem to mas? a velikost kotouce? 280mm?

Reagovat
TJK
TJK

7.10.13 16:21

cinu jo? Jsem zvedav jestli ti bude fungovat… ja zatim vidim tak 50/50 ze to nekomu chodi a nekdo na to hrozne nadava.. ale to samy s D2 apod..

Reagovat
deekay
deekay

7.10.13 16:02

to by slo :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

bmx20 33
zbyslavjak 34
kamator 3
zbyslavjak 21
Sulka 19
bmx20 7