odzkoušeno kolo i předělaný nosič kol…vše obstálo na jedničku
(vloženo 30.9.13)
Vydrželo to i cestu do Mikulova a zpět, kdy jsem během 3 dnů ujel 800km s kolem na střeše.
ano, uchycení za rám je supr, ale já se prostě bojím mačkat karbon stahováním na místě, kde se s tím možná konstrukčně nepočítá. Navíc poškrábat si hned nový kolo je taky supr. Tohle drží a funguje.
tak varianta za kouli je supr, ale já tažné nemám…takže by to byla inevstice cca 10000,– jen kvůli převážení kola 3× za rok…
obouchaná střecha.Pak jsem koupil tohle od Thule, Sedí to dobře,ale člověk je od toho akorát zasranenj,není to pohodlné,clověk musí štělovat potom kotoučovku atd,ale lepší než nic.TOP je držák na kouli,ale je to pěkně drahý..držák+koule.
tohle řešení není úplně dobré,ale i já ho musím používat.Dřív jsem měl klasiky Thule za rám,rychlé,pohodlné,bezpečné,ani jendnou nějaký problém,ale nerozumí si s některými rámy,moje FSR se na tom uvolnilo při 100km a kolo málem sletělo,odnesla to jen
před závodama: nikdy neštěluju kolo, pokud je to možné 2) nikdy nesundávám kolo pokud je to možné :-) možná to je míň vratké, ale už musíš dělat několik úkonů zaráz a ten držák nebude málo namáhanej řekl bych. Za mě za rám.
je to klasický hakr speed upravený. Jen je tam vyvrtaná díra na osu. Tuhost je v pohodě. Jen jsem musel pořádně vyřešit upnutí celý tý štangle vepředu v tom plechu.
Jedinej držák se mi osvědčil za auto na kouli, kolo se nemusí rozebírat, je to skryto za autem, takže snížený stropy nebo výjezd z garáží neřeším, nezvyšuje spotřebu. Jen když mě někdo tukne zezadu tak mám po kole, ale kdyby bylo v kufru, tak asitaky
Nejšetrnější způsob upínání na střechu. Jak to máš tuhé v krutu? Můj první pokus se zkroutil jak papír. Teď mám komlet střechu na čtyři kola a všechny typy nábojů.
podle mě nahovno, když už tak celé kolo na střechu tohle poloviční řešení je uplně nepraktické, pořád vyndavat přední kolo jak ocas, nechtěl bych
na tyhle auta nedam dopustit. sel jsem do kratke, z felcky. uchvatilo me. kdyz jsem kupoval kombika, ani jsem nemapoval trh, automaticky jsem sel opet do megana.
třeba abych si nepoškrábal nebo nedej bože neprasknul rám nějakýma klikihákama
K čemu je to dobrý? Že je s tím víc práce a zablácený kolo stejně strčíš dovnitř?