HOWGH
26.9.13 14:24
rasto: Tak mám pocit, že tu nikdo z místních leštičů nejezdí v terénu a když, tak jen za sucha, a proto nikdy neviděl špinavé kolo :-).
hm, to jsem si myslel, ze jsem spindira :-) takto za.rane jsem je mel snad pouze po predlonskem krakatitu
26.9.13 12:02
Bafoon: Jsem z Brna, takže budu hledat někoho z Brna. Před týdnem mi svařili prasklou hliníkovou patku u karbonového rámu. Vypadá to hodně dobře, tak zkusím stejného člověka.
Dav…: Z fotky to mozna tak muze vypadat, protoze je to detail, ale jako celek mi kolo spinave neprijde :-). Sem klidne poslu fotku celeho kola a dam hlasovat :-))).
26.9.13 11:40
zkusil bych Mrázka jak radí kluci dole pro představu kolik by to stálo a pak koupil nový rám – postupné kroky chápej :-)
Bombík: Proč? Je to horské kolo a na něm se má hlavně jezdit a né onanovat nad tím, jak ho mám krásně čisté. To co je na fotce není špinavé kolo, alespoň z mého pohledu ne, je to jen prach (ještě ze sudet) a na funkci to nemá žádný vliv.
JSt: Ve předu jsem vůbec neřadil, celý závod jsem jel jen na prostřední placku a řadil jsem jen na kazetě. Beru to pozitivně, alespoň si mohu koupit nové kolo :-).
dyt se tu furt pise, ze neni dobry radit v zaberu, kor na smyku. takhle to pak dopada…
trikilovy ram hodit do zberu a koupit nopvy, tak tezka mrcha si nezaslouzi zit :)
zavaření asi nebude levné (rám se pak musí nechat vyžíhat, jinak praskne znova), ale pokud seženeš dobrého vařiče tak bych to zkusil… navíc můžeš sundat lak (gramy golů) a nechat naeloxovat :D
25.9.13 21:44
25.9.13 21:44
neřešit, jezdit
zavař a praskne zas ve stejném místě okolo sváru, zavař začisti skrýj a prodej ;-)
25.9.13 21:37