Bratru 400g dole není k zahození :) Nová ještě nemá řízlý sloupek, stará má v sobě naopak pár deci oleje. Doufám, že se v věrnost nevymstí a bude chodit dobře.
(vloženo 4.7.13)
Mám DX 2012 TA RC2, jezdím ho už rok a jsem s ním velmi spokojen. Za ty prachy je to super vidle.
Akorát aktivnější testování bude muset počkat,. protože jsem objevil praskliny (zase) na zadní stavbě rámu :(
Páčku asi použiju, to ovládání na korunce nic moc..:/ Nicméně jsem to konečně pořádně namontoval a musím říct, že chod bez jakýchkoli úprav je luxusní. Nastavování kompresí bude asi chtít trochu hraní, ale jinak veliká spokojenost.
Ještě zkusím zvážit bez bowdenu, ale na nové vidlici už není, takže proto jsem vážil i s ním – nová vidle tam má tlačítko, ale páčka by šla normálně přendat..
400g rozdílu, ale minimálně tak 150k udělá bowden+lanko+ovládací páčka:-( takže tohle měření je zavádějící… nicméně macek je to parádní;-)
No právě ta tvoje nová verze se mi hodně zamlouvá. TAD se mi na AM/EN ježdění celkem hodí a štelování obou kompresí nemusí byt uplně špatné… Určitě pak napiš dojmy :)
Jasně, ten tvůj je časově mezi těmahle dvěma :) Ta bílá na fotce je v podstatě úplně to první, co dělali – na monobloku jsem koukal, že je vyraženo dokonce 07, takže je to skutečně ta úplně první řada. Pak začali dělat RCA patronu (to co máš ty) a
Huuuu. Tak já mám ještě trochu jiného Durexe než ty. Myslel jsem, že máme stejné :-) Mám novějšího: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/…116074_n.jpg 160–120mm a váží cca 2550g