Ferrari F50 je nejjj !!!
KubaBajk: A to to vymyslel Heinz od kečupů:) http://fanda.nova.cz/…-kecupu.html
nebo ty prvni generace 7G od merglu… podle me amici umi, ale ten starej koncept prevodovek. nesahat-jezdit. nejaky hratky na rychlost reakce prerazeni atd… to nee. a v podstate to je jeden z duvodu proc auto s automatem koupit.(neutahanej motor)
vim, ze ted je ted…ale s tema nemeckejma jsem si vybavil… jak se mezi 99–02 davaly k 3.0D bmw ty prevodoFky jak od ZF tak i toho druheho…tak ze byly konstrukce stavene na mensi kroutak.pred fl cca o 50Nm… a delalo to paseku.
@kali: no oni je mozna zacali ale dneska umi prevodovky jenom menci… 8,9 stupnove automaty ktere radi ve zlomku segundy pod plnym plynem a s navic s velkou usporou paliva
smith22: :) držák to je, a hlavně to není auto na pasti, ale každé auto má mouchy to zas jo :-D. Ale jak je člověk srdař odpustí vše :). Není nad zvuk pětiválce a přitnout tomu :) to se nejeden otočí :)
jinak s tema prevodovkama...... kdo jinej by mel s automatama mit vetsi zkusenost?
@kali222: Já spíš starýho Chargera… http://www.sportovnivozy.cz/…rt-pardubice
Porovnáváte kraviny. Evropa a Amerika je odlišná záležitost. Vzali by jste si celou rodinu na cestu dlouhou 500 km ve sněhové vánici, kdy napadne 1–2 metry sněhu, do nějaké jebky od VW když nevíte, kdy a kde to auto umře a vy všichni taky?
díky tomu si drží tak nízkou cenu, jejich doménou budou dálnice a široké cesty = celá USA :-) ale v zatáčkách jich nandá i Golf GTI, Impeza aj…
.alinceb: Corvette a GT 40 jsou kladický superstorty, navržené v Evropě.. :-) mají skvělý podvozek, řízení. Ostatní.. Mustang, Camaro, Charger, Cobra, Viper… jsou prostě Muscle car.. velký motor, levná kastle, mizerný podvozek a převodovka…
No jo, za louží jezděj jen nudné žravé krabice… ale co klasické muscle-sporťáky Cobra, Corvette, GT40, Challenger, Charger, Camaro nebo Mustang? Nudnej design nebo škatule? To asi ne…
Vertak: teď si to trefil – Audi 80 moc dobře znám – je to neskutečnej držák – přesně tak jak říkáš – 20 let staré kousky a nikde žádná koroze.Kvalitně pozinkované silné plechy.Dneska je to jen samá spotřebka.Každou chvíle nový model – proč asi
Ale to nejen u Oplu, to je skoro všude, dneska ti nikdo nebude dělat auto které bude po 20ti letech netknuté a pojede jak nové :-D důkazem je toho moje 21let stará Audi 80, která nemá ani jednu rezinku a zespodu vypadá jak 4 roký staré auto :-D :-D
Vertak: vím vím, bylo to veliká automobilka, dneska živořící pozůstatek neúspěšné spolupráce s GM..
kolojan: No podívej se co dělal opel v 70–90 letech… pak to šlo z kopce
Přesně VW se vzmohlo až v půlce 80 let a pomohli mu k tomu tři klíčové modely: Polo, Golf, Passat, jinak to byl výrobce hlavně užitkových vozů.. A Opel .. víte co říkají moji němečtí kolegové: Opel = Trotel
Tak VW až na pár vyjímek je a byl odpad…, odnož Audi… kde se dělalo to hlavní a pro pleps zbylo VW
10.6.13 10:18
Evropské auta jsou taky moc krásná, to jako ne že bych se hájil jen ameriku, ameriky určitě jako vrchol luxusu, komfortu a vše je mi ukradeno, ale platilo to kdysi… 40–70 léta, v Evropě v době 70–90 letech asi nej co mohlo být, Audi, BMW, Opel atd.
nooski: taktak, všechny tyhle auuta jsem viděl buď live (autosalon Paříž) nebo aspoň na netu, neříkám, že jsou nehezká, ale mně se prostě líbí USA syrovost, uhllazené evropské sporťáčky s vymakanými liniemi mě prostě neoslovují. Vyjímka je. Lambo.
Evropa: Bentley, Rolls, Hipsano-Suiza, Alfa, Fiat, Lancia, Lotus, Mercedes, BMW… a další .. tyhle značky se zasadili o dobrá auta mnohem víc než Amerika…
Měl jsem v USA 1 4dnů půjčené GMC Acadia, sedm míst, velkej kufr, 3,8 motor V8 , 4! rychlostní automat, auto narvané elektronikou, tak mizerné plasty v interiéru, že i Dacia vypadá dobře a hlavně se v tom ve 4 nedalo jezdit do 18–20 litrů předpisově.
Evropa a nuda? :-) Pagani, Aventador, Koenigsegg, Gullwing, Ferrari, Alfy a mnoho dalších.
kolojan: no velkoobjémové motory s tím že tolik žerou si můžou dovolit s cenou benzínu oprotí ČR.
A naprosto nejhoršíu amerických aut je interiér, oni snad mají patent na to, aby vždy zbastlili nějakou odpornost. Třeba pohledná Corvetta má vnitřek jak z autobusu.
nooski: vidíš, a já mám naprosto opačný názor, Evropa je jedna velká nuda. Vkus je prostě subjektivní věc.
nechali si v 70 letech ujet vlak a už nikdy to nedohnali, špatné podvozky, mizerné převodovky, velkoobjemové motory, které nemají ani moc výkonu a žerou jak svině… atd. Když se řekne auto tak si nepřestavím Ameriku,
KubaBajk: jako krása záleží na každém, ale tohle teda krásné není a evropa má a vždy měla v designu aut jasně navrch.
vertak: ve velikosti neměli konkurenci, což nemají ani dneska. Když jsem koukal v USA, že 50% aut mimo města jsou stále pelká SUV nebo Pick-upy, ale kromě Cadilacu to jsou fakt plečky, naprosto nekonkurenceschopný s Evropou..
souhlasím s vertakem, alespoň co se týče designu, žádný automobilový průmysl světa nikdy tak krásné auta jako USA nedělal…a rozhodně nejsou americká auta špatná, naopak.
kolojan: Promiň, ale tohle může říct absolutní trouba, dělali se se různé auta, v různých zemích a každé mělo něco do sebe! ne jako ty dnešní zpičené pixly :-D
Díky bohu, že americký automobilový průmysl je tam kde je :-) Tyhle stará auta mají styl, to né že né, ale již tehdy ve srovnání s Evropou to byly hrozný šunky.