Nové brzdy z www.bikesos.cz test příští víkend na Špičáku na štrůdlu :)
(vloženo 25.5.13)
pekny, takze jsi sla maximalni cestou :-) jinak Formule za me taky ne, na muj vkus je to prilis italsky produkt :-)
@Elwing: ale neposrala :-) tyhle brzdy jsou top od shimana, možná i nejlepší na DH, jenom ty jsi lehoučká dívka a tyhle mají sílu na zastavení vlaku :-D
Holt jsme to posrala :)) http://sarkako.blogspot.cz/
na tvojí váhu zbytečné brzdy… Měla jsi koupit Formule The One, jezdí je i profi jezdci na světovém DHčku
25.5.13 20:05
Pokud neresis vahu kola tak je 100g fakt o nicem. Pokud jo a jdes do extremu tak je 100g hodne. . Smysl ma setrit vahu vsude a nebo nikde.
Já teda ve Whistleru s vadnutim brzd problémy neměl (starý XTčka) a holka s Avidama Juicy 5 taky ne, a to je na zadní brzdě skoro furt. Ale Sainty nezpochybňuju, ať si každej vozí co chce, 100 g navíc bych fakt neřešil.
kesu: Máš pravdu, nejel :) Takže je běžný, že se uvaří zadní brzda? Mě přijde že většinou když už se brzdí z takových krpálů zadní, tak jde stejně smykem. Ale to bude tím, že jsem jen těžkej teoretik :)
gaz:z principu nechci domů formule, prostě si pamatuju dobu B4 a evoluzionu a to tý značce nemůžu zapomenout:D. Navíc ani některý řady novějších nebyly úplně ok. Tohle je běžná věc, kompatibilní s veškerým a dostupným shimano sortimentem..
Miros Pikos: a už jsi někdy jel třeba 3km DH trať, kde celou dobu nepustíš brzdy? ono je opravdu něco jinýho jezdit EN nebo parky v ČR a pak nějakej alpskej zářez ve skále kde ani není kde zastavit..
Gaz: Formule jsem výslovně nechtěla. Mít doma x druhů brzd je fakt na palici. V tomhle to byl kompromis, Prostě to směřujeme vše do Shiman. Tina: Na kole vypadají ještě líp, jdu to vyfotit :)
Jak říkají ostatní – měla sis koupit T1 a ušetřit 1% hmotnosti kola. Tohle jsi posrala a předpokládám, že už tě to ani nebude bavit. :-)
kesu: Tys úplně zapomněl na formula RO, zadní z hadicí má 260 a formula T1 dokonce 215g a brzdit to bude stejně ta RO zřejmě ještě víc,ale ten rozdíl je fakt malý, cca 100 resp. 200g to bude. Elwing je tvoje děvče?
Na předek se vždycky nějaká rezerva účinnosti hodí, ale zadek bych osobně řešil jinak. Koneckonců i na mašinách jsou vpředu dvojitý kotouče a vzadu jednoduchý.
Hodne strelcu ma normalni xtcka a taky to ubrzdi :) a kdo brzdi nevyhrava :D
a to na DH kole nestojí za přehřívání, pochybnou účinnost apod. Ostatně nejlépe brzdící a nejmíň vadnoucí brzdy jsou sainty/V2/gustav M a ty všechny jsou težký.Navíc na tomdle už jsou těžký jen třmeny=lepší odolnost proti přehřátí
zadní s hadicí bez adaptéru má 318g, X0 zadní s podložkama má 230, Marta SL zadní má 225g a elixir 5 273g. Takže rozdíl mezi top XC brzdama a tímdle je cca 180g, oproti obyč brzdám do 100g…
na 65kg 4pístek i do zadu? to musí být opravdu hrozná pekla, si tu budu šoupat nohama no :-)
Já už se napolemizovala dost s těma Avidama :-D Galantního rytíře mám doma ;)
super brzdy, miluju jak tu každý sundává polepy z kola, aby ušetřil deset gramů, užívej si je a neřeš :)
teprv teď čuju že Elwing je žena..
Elwing: O.K. jen si rejpnu: Polovičaté je právě toto řešení, neb komplexní by bylo, kdyby ty brzdy krom síly, výdrže a spolehlivosti měly ještě i kulturní hmotnost nota bene na 65kg…no každý jak chce, hlavní je spokojenost, takže ať to brzdí.
vůbec se tady před nima neobhajuj. Je to tvoje volba. BF má prostě v oblibě vědět víc než majitel.
Ještě to není všechno, až to bude na kole udělám lepší foto. Gazman: Oblečená a s camelem mám asi 65 kg. Chtěla jsem to nejlepší a nejspolehlivější, jezdímě v zahraničí, kde jsou velká převýšení a občas strašný sklon a já chci jistotu, že zabrzdím.
Počítám, že 90 kilo nemáš, proč takové závaží tedy? Jinak brzdit to bude jak hovado, to zas jo.