WTB i23, DT SWISS 350, SR Epicon X1 TA TT
(vloženo 19.3.13)
Plynule stavitelnej 110 – 150. Jinač je to http://tuning-test.cz/index.php?… .
a jeste rekni jak je to stema zdvihama u toho epicona ,jestli plynule stavitelnej a nebodve polohy dik
koukam nakonec jsi ho vzal,,,hod sem odkaz co je to přesně za vidli,,,řeším stejnej problém jako ty v tom vlákně,dík
to Mr.Antik : to se neboj žeby využitelnost nebyla, bajker na pi.u ale ku.va baví mě to jezdit, kur.a baví :D a celoročně něco najezdím.
kubad: No uvidíme, foutra jsem neladil, tak jsem zvědavej jak to bude vypadat po sezóně. Nový Epicony mají vůli minimální, spíš naopak, takže vaklu bych se moc nebál.
tohle je TT takze s olejem, zbytek souhlas bohuzel chce to doladit futra po predelani jinak je vela sance na vakl
V základu olej nemá, ale tenhle jde už poměrně lehko předělat, olej dole neteče, nemusí se dávat teflon páska a řekl bych že už se nemá ani jak dostat do tlumící patrony.
Má už ten novej epicon olej místo vazelíny? Jestli ne, tak je pak k ničemu, jako všechny ostatní epicony :(
tak zas jako mít doma top nábu a nejezdit je naprd, to raději naplést něco funkčního levnýho
No uvidíme co se podaří, protože z takou tuto sezonu do Davosu na toho bajka nepojedu, místo toho vyhlásím osobní bankrot he he :D
Pffff 4000 litry za zadní náboj to už pro mě po mých posledních výdajích vůbec nebude sranda, to je na dlouhý myšlenkový pochod :D
No myslím, že někde v nějakým velkoobchodu jsem viděl komplet 350ky přední zadní za dost pěknou cenu, ale to už je teďka fuk, zadní dej taky 350ku :)
Jop nakonec jsem si říkal že vemu oba dva at nevypadá to kolo jak strakatá kráva, ale zadní si bude muset počkat na výpletdo přiští výplaty proto že asi by to chtělo i novou zadní nabu a staré kolesa nechám vypletená do foroty. Tip na levný a dobrý ?
To bude fungovat víc než dobře :)