Některý rámy jsou blbě řešení a při kombinaci s určitým HS to prostě netěsní dobře. Na jednom kole mám 4roky bez zásahu hlavko ok a za jiném 4× ročně čistím a po roce stejně zahodím. U tvého FSA když chybí spodní kryt z tvrdé gumy je problém velký
to je právě problém hlaváčů za 200… můžeš se s tím ***** jak chceš, ale když pak vidíš tu lochnu mezi spodní miskou a korunkou tak ti nezbejvá než čekal až se to podělá a koupit lepší…
Jak někdo píše, že je to k pláči – mě spíš tyhle reakce připadaj k smíchu. Vyčistit a namažat ložiska – to je práce žekl bych tak na čtvrt hodiny, když to člověk umí a započte i sundavání vidle, nandavání atd… Nové stojí 200?
Natiahnut cez spodnu misku kus duse. Aj stare skoro vobec neutesnene Ritchey Logic s dusou prezilo 10 rokov stale v stave ako nove. Plus som vyhodil venceky a dal volne gulicky, aby ich bolo viac.
Přátelé, stačila cesta do Norska a zpátky s kolem na vleku a i utěsněné a promazané hlávko vypadalo hodně podobně. ;o) Až teda na tu prasklinu…
Zajímavý že i na kolech co jezděj x let a víceméně bez údržby sem tohle nikdy nenašel…
Je to tady na ilustraci, jak to muze vypadat, kdyz tam natece trosku vody.
Ne, neni to z Gianta (ten je po kompletnim cisteni vsech lozisek), je to z tatkove Meridy, na ktere jezdi vsude i do prace. Samotneho ho to prekvapilo, jak je to v dezolatnim stavu, kdyz to pred rozebranim na tuhle hruzu vubec nevypadalo …
Cim se chlubis svou blbosti jestli vypada tak tve hlavko tak jak asi vypada tve kolo.
To je jak vytažené z Titaniku : ) Ale čistit hlavové složení několikrát do roka, na to snad nikdo pracující nemůže mít čas.
Tohle není o kilometrech.Stačí hlávko párkrát do roku vyčistit a přimáznout.Tohle je k pláči a ne k chlubení na netu.
za tu dobu mas 3 nove prehazovacky 5 novych stredu 10× menene lanka a bowdeny 10 paru sjetych plastu… ? :)
Vloni v zime to bylo vycisteno a vypadalo jako nove. Todle se vyhodilo a uz je tam nove prumyslove. Jinak jezdene za kazdych podminek.
V tomto směru zlaté Průmyslové…