Tak jsem se do toho konečně pustil, prasklina na horní rámovce byla jen v poslední vrstvě, ale u toho středu to šlo skrz stěnu, v místě spoje střed-spodní vidla.
(vloženo 24.2.13)
V Havel-Composites sme kupovali 2m2 tkaniny a malou lahvicku pryskyrice na opravu zadni stavby u treku. Bavili se se mnou naprosto v pohod a jeste doporucili nejvhodnejsi tkaninu pro dany typ zateze. Dohromady objednavka cca za 2k.
ďuri: áš pravdu, školy u nás zatím na to nejsou, a kurzy v zahraničí na pár dní vycházejí kolem 50kKč, Takže vážně jedině praxe, dneska už ten materiál tak drahý není, a literatury je dostupné hodně, plus videonávody na YT, tak se toho neboj.
supeer, to sa chcem ties naucit. Kamos si urobil karbonove lyziarky, mna zasa napadly lyze. Od teba by som fakt chcel poradit, ako na to, v skole vraj nieje sanca, len z praxe:(
jak píšu, skrz celou tloušťku stěny na vnější půlce trubky, ve spoji kde je vložena zadní stavba do středového dílu. Byla tam jen malinká prasklinka v laku, takový 1cm vlásek. Naopak to co vypadalo tak zákeřně nahoře bylo jen v pohledové vrstvě.
hele že je to prasklý aj tam sem nevěděl, to bylo jěn odřené od řetězu, jak moc to bylo prasklé?
Podívej se ještě na německo tam to frčí, a za amazonu.uk se dá koupit odborná literatura, kterou si ovšem nechají zaplatit, a samo že v AJ
No co si budem povídat, ty starter kity jsou předražené, ale H-C se s tebou zas nebudou bavit pro půl metru tkaniny.
Já jsem měl to štěstí, že know-how ohledně oprav kompozitových částí jsem, získal v zaměstnání praxí a dál se tomu profesně věnuju. Práce se mi stala koníčkem, a tak nezbylo než to spojit s koníčkem druhým(kola).
jj dík už jsem našel starter kity, asi trošku předražený, ale dost zajimavý. Fušovat do toho nehodlám, spíš na nějakou blbůstku třeba…
mr.antik: podívej se třeba tady, pokud by ses tomu chtěl věnovat více: http://www.havel-composites.com/, nebo nakup kit ve státech a návody hýr: http://www.youtube.com/user/carbonmods
/zavináč/ kubad- jak tady mám poznat pštrosa od orla? Práce moc pěkná:-) Jen aby držela..Zipp ráfek je cajk? :D
tož, jestli jsi studoval kompozitní materiály na nějaké strojárně, tak asi víš co děláš… Ale jen na šaltru XTR mám 7 vrstev. Tady to vypadá max na 3. Možná blbě vidím.
Ještě jsem nejezdil rám, který by podemnou nepraskl:) Jo stará favoritka se jen ohla za krkem, to je fakt :)
Kami: určitě se toho nebudu bát, a jestli to podemnou (85kg) praskne, tak to tu taky vystavím:)
Tak na to bych nevlezl, už jenom kvůli tomu, že na silničce se nejezdí 20km/h a nepadáš do měkka… Ale práce slušná :)
Ten rám mile překvapil co se kvality zpracování týká, a toho v jakém stavu byl po té havárce. Dá se říct, že většinu energie si vyžrala vidlice, ta je na sračky. Kvalitou zpracování je to rozhodně lepší než XC MRX co tu mám, model (08/09 tuším)
na to vleze jen sebevrah.. Kolik jsi tam dal vrstev plátna? To máš nějakou pevnostní pryskyřici?