To je mozny, ale zat8m jsem to nikde nepostrehl, ma to i ovladaci ticku odskoku,ktera kompenzuje rostouci teplotu.
Kome: Zase Honzík mi říkal, že na Dh tratích pak ke konci začne hodně tuhnout. Ale on to vozí dost na tvrdo a vůbec se s tím nemazlí, ale tady v ČR to prý nehrozí:)
Je to hodne blizko pruzine a s klasicky vzduchacem to spolecny jen ventilek :-), ani ten tupy chod co maji klasicky vzduchace u vivida neni. NA scotu jsem vozil i pruzinovyho Vivida a ten byl asi trochu citlivejsi.
Na tom scottu funguje ten vivid perfektne ,ale nahrava tomu i to za na 160mm staci tlak nejakych 130–140psi a na 180mm 150–160psi diky tomu dlouhemu tlumici. Takze zadny propadani do zdvihu jako jsem vcera zazil na tom Enduru od speslu se nekona.
kOme: jak zvlada ten Vivid rolety a korenovky, trpi propadanim do zdvihu? Ty korenovky hlavne teda ve srovnani s nejakym pruzinakem. Furt se nejak nemuzu rozhodnout, jestli dat nejaky top DH vzduchac(Vivid Air, Vector HLR ) nebo pruzinak(Vector HLR)
Na Enduro to je delany – loni to vyhralo Megavalanche :). Co se tyce FR, tak tam by asi byl na skodu vzduchovy tlumic a pouze 34 vidla..
tak CTD je obyc. 3 polohova packa komprese, kde akorat primalovali ikonky s nejakym vyznamem misto klasiky 1–2–3
Skoda ze to kolo nikdo kolem nema, docela me to laka, jen se bojim abych ho nerozbil :), preci jen to chci na en a fr
a schvalne jsem zkousel jaky ma vliv brzdeni na chod zadni stavby, a nic jsem nepoznal. Taky uz jsem pochopil smysl CTD, neni to tak spatny jak se zda :)
Jojo, je to Brazilie… nasel jsem peknou trasu 50km, 1,5km stoupani…max vyska 1720mnm. Sesup to byl nadherny…prave enduro. O kole nechci moc basnit, protoze udajne jednocep nefunguje :) Vidla i ram je krasne tuhy, takze to jede jako tank.