Já měl za to, že výhoda hyder spočívá ve skvělé vávkovatelnosti, protože síla je přenášena jediným hydraulickým systémem… teď do toho navíc přidaj zase to lanko, tření…
Tak na silnicku by to asi slo, jinak uz se toto davno delalo a fungovalo to podivne. Mam doma historicky semihydraulicky Hayes a Promax.
@okm: očividně sleduješ BF málo často, protože toto už tu bylo: http://forums.roadbikereview.com/…-272437.html
Tohle uz tu bylo davno… Zase inovace davno zapomenute slepe ulicky? :o)
Kotoučům prd rozumím, ale není to z důvodu snadnější kompatibility se současnými silničními pákami?
Tak třeba pro cyklokros je to řešení, protože dualy na hydraliku zatím asi nejsou.
By mě zajímalo, jestli potřebuješ na brždění síli spíš jako u hyder nebo jako u mechanik…výhodou určitě je snadnější odvzdušnění a když škubneš kabel, tak to půjde lépe opravit…
Tady se vytrácí kouzlo hydraulickejch brzd a získává to jen negativa z obou systémů a žádná pozitiva
Mně to jako zjednodušení připadá, oproti původnímu řešení u TRP nebo zmiňovaného Hopu.
30.1.13 17:52