znovu začal používat elastomery?:-D pravděpodobně „doraz“, hned jde pryč
(vloženo 28.1.13)
u demontáže bude záležet na tvrdosti neg pružiny. Pokud bude tvrdá, což by sedělo k menší poz komoře, tak jak píšu budeš mít akorát velký sag a lineární chod nahovno.
ve vzduchové komoře to nemůže být doraz. Zespodu je uzavřená plastovým pístkem s okroužkem, Kdyby to jeblo natvrdo, tak to ten pístek rozlomí :) Je to na omezení velikosti komory, díky tomu bude vidle více progresivní.
28.1.13 17:42
nevím epicona jsem nikdy neměl:-)
aha tak to je to milanovo slavné snížení progresivity:-D normálně jen vycvykne špalek a zahodí ho:-D sem to nechca odhalil
28.1.13 16:58
tak neasi:-Duž u starých XCR tam dávali do pružiny gumový špalek který zabraňoval tomu, aby vidlice využívala celý zdvih
Wojtek style :D oni jsou úplný debilově a určitě to do tý vidle dali omylem…
já myslím že to doraz bude na 90%, kdyby chtěli zvýšit progresivitu tak to udělají jinak ale nevím proč by to někdo dělal, uvidíme časem
to asi nebude doraz – by si to sedalo na vzduchový pístek ne – jedna rána a konec. Vymezení progresivity jedině, za předpokladu, že ta komora je obrovská. Má-li to smysl bez toho to bude mít při rozumným nastavení sag 40+%. Ale to jen hádám
proč bych jí kurvil:-D
Aha, mě to přišlo jako něco na bázi molitanu… tak to potom jo, pokud je moc progresivní a nejde nadoraz, tak pryč s tim :)
je to nová vidle, pěna to není, je to elastomer, normálně tvrdá \„guma\“, prostě elastomer.-D
http://www.kupkolo.cz/…l-rc_z92026/ tento asi to je
Chápu dobře, že ted je to zmrzlí a proto je to v pevným stavu nebo to tak je furt? mokrá pěnovka nebo něco takovýho?
vzduchová komora
tak dobrá ochrana možná, ale je to zvýšení progresivity:-)prostě to de pryč
Jestli je to ve vzduchove komore, tak to bude spis nejaky doladeni progresivity.