18.1.13 14:38
no určitě můžeš to postavit aji na 3×10 ale bude to uplně zbytečný a složitý
hele a proč je nutný použít XX1 převodník, nedal by se použít libovolnej silniční 11speed?
no to byla 2 možná a asi nejlepší varianta ono s cenou to nakonec asi výjde aji líp a odpadne tahat ramínko přehazky ve sněhu
W.Muchov: a proč né rohlíkem a vyřešit jen olej pro nižší teploty?
když sem nedávno přemejšlel čím tak nejlíp osadit takovej snowbike tak sem došel k tomu že by to měla bejt XX1 a ona to asi nebyla uplná blbost
John Tequila Lemon má pravdu jak s těma ráfkama, tak s převodníkem. Surly rám to sice není , ale dneska tyhle rámy dělá asi 5 firem.
Ten rafek se takhle naplita normalne, ma to nejkaou logiku do nekterych ramu http://allseasonscyclist.files.wordpress.com/…l-rims-1.jpg?…
nechci se handrkovat, ikdyž podobné, tohle mi přijde užší a na Surly rám to taky nevypadá
No nechci se handrkovat, ale podle mě to je ráfek Surly Darryl a na FatBiku se ty díry fakt nepřelepují ;-)
tady jsem našel odkaz, na podobné ráfky http://trialshop.cz/shop/index.php?…
JTL: tohle je hodně široký trialový ráfek! :P Akorád na mtb nábě. Spíš když už to dal na zimáka, tak mohl přelepit ty otvory nějakou folii, tekhle se mu tam mezi ty dvě stěny bude dostávat prašánek a docela to nabude na váze
To je FatBike (viz guma), to není trialový ráfek ale hodně široký ráfek. Má to širší střed a tedy delší osu, pokud tam chtěl (?) systém XX1 nezbylo mu nic jiného než převodník narvat kam ho narval.
trialový ráfek, ten poloviční počet špic je zajímavý, kdyby to měl aspoň nějak na střídačku
17.1.13 18:51
čo to má v tom ráfiku za okruhlé výrezy?
trembi: to je pravda, ale aj tak mi potom príde elegantnejšie riešenie použiť štandardný singl-spíd prevodník a nejaké pekné a ľahučké vodítko reťaze
Klasika převodník a vodítko mi přijde jako lepší řešení, možná i lehčí. (:
tina: podle mě na klasický kliky ten převodník nejde, jenom na xx1 kliky
17.1.13 17:03