Po 3 mesiacoch na kotúčoch som sa vrátil späť, aj tak nebrzdili (M 465).
(vloženo 25.12.12)
hctr – víš hovno co jsem jezdil za brzdy -srovnávat váhu mechanik a hyder je taky dost mimo.Funkční mech. jsou max BB7, případně BB5
mechanický kotoučovky dokázal vyrobit funkční jen avid a to mhouřím obě oči, když to píšu. Zkus hydry a uvidíš, ale prosím ne nejlevnější od libovolný značky
pavlik 6022: jde videt, ze jsi ty brzdy nikdy nemel, jsou to stary deorka trmen je uplne v pohode, dokonce bych rekl, ze jsou to i lepsi a lehci brzdy nez mas ty ty xtcka, ktery jsem jezdil sezonu taky.
TJK: i ty nejhorší mrdky kotoučovky když jsou dobře seřízený jsou někde jinde jinak se radši ke zbytku nevijadřuju :(
Tak tak, kotouče jsou úplně někde jinde, lépe se servisují a jsou téměř bez údržby…,pokud se jezdí na véčkách často tak se do toho furt drbe, štelování lanka, špalků apod.
Koncom týždňa čaká bike 666 km, tak preto. Rovnaký spredu mal už dieru (predtým vzadu).
Zvláštně vypadá ten uzounký plášť v porovnání s balonem na předním kole :-) Připadá mi, že si všichni myslí, že se bez kotoučů nedá jezdit. Véčka chválím.....
Keby som mal navárky na V-éčka, tiež by som kotúčovky doteraz nemal. Pri mojom štýle jazdenia+váhovo+servisovateľnosť by boli V-éčka priam ideálna voľba.
kdyby jsi tam dal brzdy a ne největší mrdky od shimana, tak jsi zpět na véčka přecházet nemusel
Zase pri tomto biku je hmotnosť podradná, ale cca 600 g sa počíta. Pískatko musí byť, keď sú v ceste ľudia. Hoci zväčša sa viac zľaknú.
Bojím. :-D Nezhodli sa s kotúčmi a taktiež chod bol nanič s týmito pákami, no a hmotnosť. Blatník plní svoju funciu. :-) Kryje otvor pri objímke sedlovky.