Takhle čistý už nikdy nebude..
PIKE nahradil orig.FOXe kvůli geometrii a super Maxxle ose
Bytelná zadní stavba
Průmyslové čepy, duté dol. rameno, zesilující návarky
Spleť trubek v místech největšího namáhání
Další, celkem povedený zadní stavbu zpěvňující výkovek
(vloženo 21.3.06)
Velikost | 46 |
Hmotnost | 12,25 kg |
Rám | Lapierre X-Control 130 |
Vidlice | Rock Shox PIKE 454 Dual Air |
Tlumič | Lapierre |
Hlavové složení | Ritchey Pro Logic |
Kliky | Truvativ Stylo GXP |
Středové složení | Truvativ GXP |
Přesmykač | Shimano LX |
Měnič | Shimano Dura Ace |
Řazení | Shimano XT Rapidfire |
Kazeta | Shimano Ultegra 12-27 |
Řetěz | Shimano HG-53 |
Náboj přední | Crossmax XL disc |
Náboj zadní | Crossmax XL disc |
Brzda přední | Formula ORO 18K 180 |
Brzda zadní | Formula ORO 18K 160 |
Brzdové páky | Formula |
Ráfek přední | Crossmax XL |
Ráfek zadní | Crossmax XL |
Pedály | Crankbrothers eggbeater SL |
Řídítka | FSA Carbon Rizer |
Představec | Ritchey WCS |
Sedlovka | Ritchey WCS Carbon |
Sedlo | Fizik Arione Ti Tubular |
Pláště | Hutchinson Bulldog UST 2,1 - plánována výměna za Bontragery, minus cca 300 g |
hezke, ale je to dalsi lapierre co se ho tady nekdo zbavuje ..... a to po par mesicich :-)))
Moc sa mi to nepaci ta pike mi k tomu nesedi tie cestne komponenty tiez nie…
Ja jenom, ze Lukster ma zcela scestne nazory. :) Ten Prophet byl lepsi.
nevypadá zle, tlumič je sice slabší, ale to by měl kompenzovat systém…Pohodlím bude určitě někde jinde než předchozí Cannondale… Design mnohem lepší než C, ale na mého Scottíka (včetně technologie) prostě nemá:-))). Už se těším až spolu vyjedeme a já
Jeden z TOP biků na B-F.............
gargamel: zatím po něm teprv slintám mám ho objednaný na konec dubna. Kvůli penízkám …:-))
krása asi do něj po dlouhym rozhodování půjdu taky, ale do toho s RS Revelaion
šaltr DuraAce-neinverzní, lehký, silná pružina, levnější než XTR. Kazeta Ultegra-levná, lehká, citlivé odstupňování, 27z. stačí.
Ten bajk je skutecne zajimavy a pomerne pekny. Jenom z jednoho bych mel strach – z toho tlumice.
Hele, akorát ten neopren cannondale dej pryč.
supr vidle a dost slusny komponenty, jen ten ram se mi vubec nelibi, ale poras lepsi nez ten prophet cos mel predtim.
1/172,5 cm 2/tlumič ujde, zde hraje hlavní roli systém 3/původní FOX i zmiňovaný RELEVATION jsou nízké, při nasednutí a ponoru vidlice se trochu bortila geometrie 4/pokusím se přidat ještě náké fotky.
Fakt pěkný…
PIKE je zvážený, odpovídá katalogu, s nezkráceným krkem 1850 g + 135 g osa.
Tak jsi mě předběh, je vidět že tady jsou prachy … kolik měříš? Už se na to svoje těším beru o třídu nižší model :-)
Ten PIKE je bez U-Turnu, dle mého je to zbytečnost zvyšující hmotnost.
Sedlovka: je v rámu přes umělohmotnou redukci, a tak je trochu zdrsněná proti nechtěnému zasouvání. Pike: jen deformace po supertuhé LEFTYně, nárůst hmotnosti oproti orig.FOX TALAS je 175 g. FORMULA: nic lépebrzdícího sem zatím nazažil.
pinocio: ta sedlovka mi pripada ze je odrezna (soudim podle toho jak vypada moje v ramu) coz mi prijde u tyhle nejkrasnejsi sedlovky skoda a asi bych to nerozchodil :-(
ten pike mi tam taky trochu nesedí, ale je to moc hezký. s jinou vidlí by ses dostal na 12 kg, což je na takovýho fulla neuvěřitelný
Ta vidle je solidní kladivo na čarodejnice !!! Nenech se zlákat na moc velký dropy – ať nemáš kola dvě :-
Akorát ten Pike mi nesedí k ostatním chrtím komponentům. Ale jinak super
naprostej kotel.kolik vazi ten pike air,je to verze uturn?zacinam o nem taky uvazovat