kesu: Praská všechno, jen když někomu mrdnou kliky za 3000,– tak se na focení a rozmazávání toho vysere, páč to nikoho nezajímá.Nejvíc je XTR, proč tam ti píčové nelisují delší osy. Merde!!
83mm domek je jasnej, ale ty těžký kliky nechápu, problémy, který mělo gravity light s ohýbáním byly konstrukční. XTR vydrží fakt moc, XT vydržely taky hodně, krom čas od času vytrženejch závitů. Hele a nejsou ty X0 blbost, našel jsem pár fotek prask
kesu: Abych řek pravdu tak vůbec nechápu kategorii DH kliky. Každé slušné neDH kliky zvládnou DH práci. 83 domek chápu, ale proč se dělaj ty těžké kliky?
gaz: tak to je teda k nas…i Na 901 mám XTR kliky a drží bezproblémů, škoda, že neodlehčili sainty..
kesu: Do velkého domku jsem je narval, odřezal jsem z nich ten štelovací mechanizmus, ale nevyšly kolem zadní stavby, asi o 3mm. Karamba!!!!!
Taky bych raději XTR ale nejsou na velkej domeček no, nejlehčí jsou asi raceface SIXC ale nevěřím jim.taky by mě vyšly dráž.Takže budou X0
kesu: Takže kliky dáváš karbonové X-O? Jsou parádní –120g a +6000kč oproti Descendant přemýšlel jsem o nich, na další bike asi půjdou. Chtěl jsem tam narvat XTR, ale nevyšly kolem zadní stavby:-/ to by byla teprve úspora:-)
ale je to maso. Kto by si pre par rokmi pomyslel, ze DH stroje budu na tejto hmotnosti. :-)
oprati tvejm komponentům to bude boj:-), něco na klikách a řídítkách, ale na sedle a sedlovce si moc prostoru nenechal…
kesu: TREK jsou psychogramaři, aspoň se nemusíš bát že je na V10c málo masa vidíš, že ho v pohodě stačí ještě o 1/6 méně:-D
kesu: Tak nějak jsem to v hlavě odhadoval 16,1–16,3 kg jsem zvědavý jak to stlačíš. Šrouby ti pokud je narveš důsledně všude hodí tak 60–80g a dura je oproti ultegře co jsem použil jen –20g
gaz:myslím, že to vyjde tak na 16,1, mám pár es v rukávu jako duru kazetu, ti šroubky a hodně karbonu všude kde to jde:)
kesu: Je to tak http://www.pinkbike.com/…ew-2011.html hned druhý odstavec pod první fotkou, 7,2 libry s dhx rc4 + ocelová struna.
gaz:to mi chceš říct, že 9.9 má s tlumičem 3,2kg a tedy bez tlumiče kolem 2,4kg?!?!
kesu:Na 16 to budeš mít perné chvíle, myslím že to bude s odřenýma ušima:-)) Jinak dodací lhůta je celkem v klidu.
mpIII: Pod 15 by se dal dostat spíš ten session 9.9 můj 88 je teď s High rollerama asi na 15,8 kg a moc ubírat už za rozumný peníz a aby neutrpěla odolnost není kde.
kesu: Holý rám Session 9.9 je ještě o cca 400g lehčí než V10c. Můj má tuším 3,2–3,3 kg. session 9.9 + DHX RC4 má 3,2 kg SC V10c + DHX RC4 má 3,6 kg. Tlumák na V10 je delší, ale cca těch –400g pro trek to bude.
mpIII:směřuju to na 16, ono na 15 by to znamenalo 1800g kola,boxxera wc, vzduchovej tlumič a lehký brzdy.. Ale extrémě drahý to bude:(
21.11.12 11:02
jinak kolik vážil tvůj Session bez tlumiče pouze holej rám? A netušíš kolik váží samotnej session 9.9 bez tlumiče? U tohodle mi přijde, že šli už fakt hodně dolu, rám bez tlumáku bude mít skoro o 700g míň než stávající.Tzn někam k 2.65kg..
Kola jsem chtěl plnohodnotný UST a pokud bych zapletl 823 mavic tak by to vyšlo podobně, navíc nechci pořád řešit povolený dráty a roztlučený patky. No a na ENVE už mi fakt nezbude. Jinak kolo by mělo bejt snad v únoru..
gaz: Hope vážej velmi podobně a taky podobně brzděj,jediný výrazně lehčí jsou formule. Ale nechce se mi moc experimentovat, když tohle funguje. Jako kdybych uměl líp jezdit a neseděl na těch brzdách tak možná:-)
kesu:Myslíš že nejsou lehčí a ve všem naprosto srovnatelné brzdy? Lehčí kola bys rozbil, nebo váha navíc proto, že chceš širší ráfky? Proti gustu...... každý má svoje, bude to dělo, kdy dorazí, víš ±?
gaz: kola budou Fulcrum Redfire. Brzdy jsou těžký ale nevadnou a jsou bezproblémový.
kesu: No jo no;-(Co tam půjde za kola? Coil tlumič rozhodně ano. Ty brzdy, člověče myslím si že zbytečně těžké. Dorado nevim nejel jsem.No než to za ten rok přijde, tak snad dostaneš rozum:-)
gaz:objednáno, ale nebude to stavba podle tvýho gusta (relativně těžký kola, coil tlumič,sainty brzdy a dorado)..
No, pokud člověk jezdí závodně DH tak asi jo. Ale jinak to ztrácí smysl
20.11.12 14:28
americká cena je teda trochu příznivější
20.11.12 13:08
20.11.12 13:06
konečně, čistej design proti té alu stavbě.. akorát ta foxka je k tomu karbonu hodně masivní
Čekal jsem kdo zabere jako první:-))) Nádherná mašina. Fajn test videa:-))
Zrovna jsem to tu chtel hodit :-) http://www.pinkbike.com/…st-look.html