Když už nějaké superauto,tak něco nenápadného, něco na ty trouby v octách :-D
(vloženo 7.11.12)
Add cena-taky oktávka nemá bejt cenová konkurence k vybavenýmu meganu za 300tis, za ty peníze bych si taky nový auto nekoupil, ale pokud chceš 4×4 a slušnější interiér na delší cesty tak megan fakt není konkurence
Maroh: no nevím na jedničkový oktávce jsem najel 200tis a krom běžnýho opotřebení (destičky, kotouče,horní uložení tlumičů 1×, spojka (na tom mám asi podíl) a jedno ložisko kola) jsem na to ani nešáhl. A to jsem to teda fakt nešetřil.
Jde o to jestli resis jestli to ma hodne polozek v seznamu vybavy, nabo to jak to funguje. Napriklad treba klima je u rencku hodne tragicka a vyhrejvani sedacek taky. Do oktavky sednes, nastavis 23 a nic vic neresis…
a divat se po aute v tehle cenove skupine tak mi ostatni automobilky taky nabidnou lepsi alternativu
ale ja ti ze svych zkusenosti rikam, ze ani jedno cos zde vyjmenoval uz davno neplati a je u obou znacek naprosto srovnatelne, jedine co je u renaultu problematicke je elektrika, ale s tou problem zatim nebyl, proste nevidim duvod priplacet za oktavi
Renault ti rozhodně nenabídne variantu ke Scoutu, což považuji za nejlepší auto co jsem kdy měl. Je mi po něm smutno :-(
MaroH: však jo, tvoji rodiče jsou evidentně cílovka Renaultu a podobných značek, na tom není nic špatnýho, že někoho prostě zajímá v prvé řadě jen a pouze cena. Někoho zas zajímá kvalita použitých materiálů, laku, spolehlivost, image značky apod…
: vybava advantage s metalizou a automatickou klimou necelych 330 000 podobne vybavena oktavka stala pres 400 a to je pak jasna volba
no nas megan po nakych 60 000 zatim jediny problem motor 1.4 105 koni sice neni zadny rychlik ale na obycejne cestovani to staci a bez problemu se vejdem do 7 litru mista je tam hromada a oktavka mi teeda nepride v nicem lepsi a ted to nejdulezitejsi
ta 1,8T to byl jeden z hodně povedených motorů. Dale se s tím jet i celkem za levno a když bylo potřeba přidat, výkon tam byl u ladění pro RS i hodně peknej
no a v ceedu koukám taky není, neříkám, že v nějakým social editionu s 1,4motorem nevyjde ceed lépe, ale ve vyšších motorizacích, 4×4 verze atd. nejsou pro octávku konkurence, na rozdíl od jinejch..
mimochodem hiundai v i30 nemá jedinej motor, kterej by se výkonově a parametrama dal přirovnat historický 1,8t, která v jedničkový oktávce byla před 14 lety.
Maroh-jestli bych vzal fokuse a nebo oktávku by byla otázka, ale megana fakt ne, i jedničková oktávka byla na delší cestování příjemnější než minulej megan. Ale neni to úplně fér srovnání, jelikož oktávky jsem měl vždy vyšší výbavy a motory
A motory v octavii ? ja ti nevim ale davaly se tam 1,4 1,8 2,0 vse benzin a pal 1,6 1,9 a 2,0 nafta. Hmmmmm a ty si vyberes 1,6 :-D ta nejede ani v golfu :-D
Pan je asi znalec ve 21 letech :-D hele pak srovnej interier, kvalitu laku a to ze s renaultem si vice v servise nez na ceste :-D Proste kdo srovnava koncer vw s ostatnimy vozy jako ford, renault, citroen ...... to nejde srovnat.
a kdyz bych mel volit tak v kesuove situaci tak beru megana jelikoz megan s lepsim motorem a ve srovnatelne nebo vyssi vybave nez oktavka stal o skoro celou stovku min (a to vim presne shodou okolnosti jsme to ve stejne dobe resili taky a mame megana
mazat nic nemusim ani zachranovat, srovnani jsi tu hazel kesu, ja jsem jenom rekl, ze vsechny vyjmenovane auta byly v 2009 i dnes lepsi, jinak souhlasim s tim, ze focus v kombiku je plne srovnatelny s oktavkou v kombiku (ano v obou jsem jel)
ale v autech se samozřejmě nevyznám a tak jde jen o takový laický dotaz..
Můžu se zeptat v čem je tak zásadní rozdíl mezi Focusem a oktávkou..? Mám Focuse v kombíku 1,8 benzín.. Když se náhodou svezu v oktávce a nebo ve fabii ve stejném ročníku výroby a podobném obsahu tak u mě jednoznačně vyhrává Focus.
MaroH : Uz je asi jedno co dal napises, jedinej krok kterym to muzes zachranit, je smazat co jsi dosud napsal a to by bylo trapny :-D
MaroH: srovnavat Focuse s Octavkou, to je dobrej for, kolik v nich mas prosimte najezdeno?
Maroh-tak 1,6 je jeden motor v nabídce, můžeš si přece vybrat jinej pokud na to máš..
Kombinace funkčního automatu, funkční 4 kolky, nízké spotřeby, spolehlivosti nějakého toho zavazadlového prostoru je v dané cenové kategorii téměř bez konkurence
Scret : Co bys dal jako variantu na delší cesty celoročně po evropě+nutnost jezdit občas ve sněhu a bordelu ?
kesu: podivej se na motory ta 1.6 je furt stejna, jenom lehce postelovana aby splnila limity… holt nekdo ma na to koupit si spatne auto o 100 draz nez dobre, je to jeho volba
Maroh-je vidět, že o tom nic nevíš, dvojka rozhodně neni facelift jedničky
Oktávku jsem si koupil dobrovolně (jedničkovou, už ji nemám) a koupil bych si ji zas. A ano, scout nemá konkurenci. Kdybych si měl vybrat mezi oktávkou, focusem,ceedem, i30 a meganem rozhodně bych vzal oktávku.
felix: no tak jestli si po tomhle srovnani vybral oktavku tak nvm, jak jsi srovnaval, prave jsi totiz vyjmenoval 4 auta co jsou lepsi nez skoda
Maajkee: pokládal jsem si stejnou otázku až do doby než jsem v roce 2009 vybíral auto a zajímal jsem se, abych měl srovnání a vybral si dobře, i o tehdejší Focus, Cee´d, i30, Megane…
JTM jelikoz oktavka v posledni dobe dela akorat facelifty jinak je vicemene stejna jako jednicka tak bych to nenazval dotazene jako spise zastarale sorry ale auta uz sou dneska davno jinde a za ty penize co chcou za oktavku bych si dokazal vybrat lip
Vertak ja ti nevim, ale ma potvora je krapek postrach :-D Nikdo nevi co tam jeeeee
Já nejsem koncernista, to určitě ne :-) Označil bych se spíš jako \„střídač\“ měnim auta jak to jenom jde a nejraději bych jezdil vším (díky zaměstnání to celkem jde) Navíc mám lehce slabost pro Renault. Takže zatvrzelej koncernista fakt ne :-)
majkee : pravidlo no1: nikdy se nehádej s koncernistama … ještě,že tady nepadlo slovo Go*f :-) , vertak: Lotus byl jeden an prodej na autoscout …
Protože to je celkově dotažený auto který prostě funguje. Mylím že třeba scout moc konkurenci nemá. Za výbavu se holt připlácí :-(
JMT: Hmm, tak asi se někdo najde no, ale já bych nenašel jedinej důvod proč zrovna oktávku když to stojí takový prachy a většinou výbava nic moc.
7.11.12 16:00
Když si koupíš finančně ne moc náročný young tak s tím můžeš jezdit každý den, a takových je hodně, klidně bych měl k tomu nějaký křáp na ježdění, ale třebas Mercedes 124,190, porsche 944 byly fakt dobře udělané vozy a pokud se o něj stará tak vydrží
Stejně by mě zajímalo jestli si oktávku koupí někdo dobrovolně, aniž by ji měl od firmy nebo do firmy.
tyhlety youngtimery jsou dobrý akorát na slintání na netu a nebo na leštění v garáži, na ježdění tu naštěstí jsou oktávky.
Kdyby Oktávky neměly ten přiblblej obrovskej převis vzadu, tak by to mohly být celkem pěkný auta :)
Tak to je škoda :(, rudyshy 30r to nemá, na oktavku bych klidně měl,ale ani kýbl vody bych na ni nevylil, asi jako na 90% dnešní produkce, je smutné co se dnes vyrábí, a tyhlety youngtimery u mě jasně vedou
Já měl áčkovou Omegu, né sice Lotus, ale 3.0 benzín, předělanou na lpg a bylo to luxusní svezení, nakonec bohužel díky nefunkční kontrolce mazání jsem zadřel motor :/ Ale tohle jo, náhod na zadek je prostě fajn!
7.11.12 14:35
Takové auto je pro radost, a ne na spotřebu :), jinak ano 124 je taky nádherný vůz
spíš se mi líbí MB E124 500, ikdyž tohle byla taky raketa, pokud vím tak tak nejrychlejší sedan až do Brabus E 7,3..