na rozdíl od of. udajů v reálu nakonec naprosto stejná váha, přitom rozdíl ve velikosti třmenů je dost velký ..lepší design ale výkonnost je otázka , u code jsem ani jednou nepocítil nedostatek síly…
(vloženo 27.10.12)
navic se mi zacly nak pomalu vracet paky, zadni pomaleji. Ted dyz byla kosa je to znatelnejsi. A budou potrebovat odvzdunit, ale to bude tim,ze jsem zkracoval hadice bez odvzdusneni.
logoman: Pominu li, ze mi nesedi tolik ergonomie, bo je to individualni, tak si stale nemuzu zvyknout na ten servovawe, davkovani jde, ale je to takove divne, ve vysledku je vozim namacknute, cimz se ztraci ucinej toho serva.
to co ti delaly ty ultimate, tak me zacly delat elixiry, vicemene problem odzacatku,ale stupnoval se. S tema destickama mi vzdy stacilo dat paky do servisni polohya pres stare desky zatlacit pistky.
deekay: cim jsou blby? Co jsem nasel na netu tak maji udajne horsi davkovatelnost.
ale měl jsem staré avid ultimate nebo jak se jmenovali(kdysi top model) -a tam stačilo kolo pověsit na zed za pedál a zavzdušnili se ..byli v servisu a pak nanovo..včetně řešení v top servisu i u žitného..a to byli na xc kole kde jsem skoro nebrzdil.
já z těmato avid at už xo nebo xo-code mám jedinej problem ,když ošoupu destičky ,tak je fakt dost obtížné nasadit nové (u xo)..a už jednou to nešlo vůbec a musel řešit žitný výměnou ..ale jen možná špatný kus ..i když už jsem to slyšel víckrát..
ne, SLX, abych si zkusil jestli mi budou vyhovovat a jeste ze jsem nevzal rovnou XTR. ja brzdimz asadne jednim prstem, ale i na to jsou avidacky paky tvarem neprekonatelny. Skoda ze s elixirama sem mel problemy a uz nefunguji.
nový xtr ? tak pokud to máš na tu 301 tak stačí ne ? i když pro mě ta páčka na jeden prst není a na delší sjezd fakt nefungujou ,ale sainty nový docela jdou..
skoda, ze se furt bojim spolehlivosti avidu… poridil jsem ted novy Shimana a zrovna vodvarenej z toho nak celkove nejsem
mytěžkotonážníci :D máme u Foxu problém s pružinovou negativkou, DT je v podstatě soloair, DT je tužší, váhu si z hlavy nepamatuju, ale +/-katalogově sedí, v pondělí ti mrknu do fotek kde je vážená, krk mám 200mm
kolik váží mimochodem ta tvá vidle dt swiss (Ty jsi to tu už asi psal ,ale já to zas nesleduju zde tak důkladně jak Ty..) a délka krku..? a pocity oproti klasické fox ?
na R1 bych to asi dal, k RO fakt nepotrebuju, vaha RO jeste asi pude dolu planuju carbonove packy, ale ted resim co budu jezdit pristi sezonu teda co vim, jen zdvihy a vidle je otazka
216 g…-já už se lekl že máš protekční limited odlehčenou verzi..-o) , no já po R1 byl z doplnků(FCS ,atd) nadšený ,ale je pravda ,že kromě počátečního hraní jsem to moc nepoužil…-o))
good, RO po odlehceni mam predni 216g to kurvitko FCS je pomerne dost zbytecne vahy navic, trocha hliniku a titanu a je to :-)
pro Kubad : a Ty jsi porovnával avid xo nebo code s RO ? v každém případě výměna destiček je u Formula super (aspon u R1 , R0 používám po okolí tak to na výměnu tak hned nevypadá) ale u avid xo hruza občas…
jinak co se váhy v reálu ale týká tak moje R0 měla (samostatná bez disku atd.) 250 gramů přední (hadice délka cca 85 cm) a Xo Code jen 220 gramů
jo to máš pravdu ,a váha je papírově taky stejná (když vezmu že moje upravená xo-code má o 35 gramů víc než xo originál) -takže taky cca 360 gramů jak uvádí výrobci včetně disku atd .
ROval me presvedcila vic, a hlavne uz tam ma Formula vyresenou dostatecnou mezeru, vaha taky slusna
a avid trail jsem zkoušel na testování a byl jsem spokojený …nicméně vždy to byl jeden nebo 2 sjezdy ,i když v alpách.. takže uvidíme ..v každém případě původní xo bez code třmenu občas nestíhaly v náročných dlouhých sjezdech ,
logoman : ovaly mám ,a jsou dobrý ,dokonce někdy až moc citlivý ,nicméně asi code jsou podle mě lepší ..
scret: no já se bál ,že už to někdo musí zkritizovat -o)) …ale tak zas musím na něčem šetřit -o))
Traily mě teda prozatím vůbec nepřesvědčily. Ani na jednom kole to nebrzdilo nijak extra.
Od avidu bych si takhle drahou brzdu nekoupil, kdyz za stejny prachy jse formule oval, ale preji ti at funguje.