Remen na kole moc nechapu, mam ho na masine kde se obecne pouziva proto, ze je pruznej a lip chyta chyby v razeni a setri prevodovku, ale na kole bych fakt pruznej retez nechtel ;) pochybuju ze vymysleli dokonale tuhej remen
řemen na fullu to je docela oříšek. Tohle možná bude řadit libově, ale zase to nebude mít konkurence schopné pružení.
Uniká mi zmysel prevodoviek na XC ramoch , na en a vyššie to chápem, tam sa hodí, že netrieska retaz a nedá sa utrhnut hazku. A k tým kolesam na tento bike sa nevyjadrujem ::D
petrun: jestli on to nebude ten důvod, proč se ještě nevyrábí masově :-)
Už aby se převodovky vyráběly masově (pokud se v budoucnu podaří snížit jejich příliš velkou hmotnost) :-)
To je v podstate plovouci stred, ne? pokud ano, tak to pruzeni moc fungovat nebude.
jj převodovka je fajn, ta váha dole v rámu asi nebude problém, tady bohužel system pružení tragedie
TJK: Kliky jdou do převodovky a převodník je poháněnej přes převodovku. Kolik to tak váží, vevnitř jsou kovový převody a masivní
16.10.12 15:01
podrobneji je to na stránkách http://pinion.eu/
Jak funguje prevodovka kdyz je hlavni remen z klik primo na pastorek??? nebo to tak jen vypada na fotce a prevodnik je na prevodovce a kliky jdou do prevodovky? jinak je to hnusny :-)