9,12kg, 1*10 se 42 převodníkem a RoR/RoR 2,1" a je to takhle fakt super… Začínám mít chuť si ho nechat jako druhý kolo :) Ale silnička asi stejně nakonec vyhraje…
(vloženo 12.9.12)
13.9.12 16:30
nemám strach, že bys to neurval. Problém je spíš v dlouhodobý šetrnosti ke kolenům a pak samozřejmě efektivita výkonu, která je maximální jen v rozsahu 10–15 otáček – záleží na tréninku kde přesně
tmax: tak vidis, sam musis uznat ze na vase kopce ani kombinace 38–36 nebo 36–36 proste neni dost :-)
btw: vim ze cp je maso, ale tak moc machrovat bys s tim nenmusel :) zas bedny taky nezajizdis ne? :D
Vikingy? Proboha, nikdy jsem je naštěstí nejezdil, tyhle ZTR už mám na třetím rámu a za tu dobu akorát jedinej prasklej drát :)
TJK: \„v našich podmienkach\“ som mal asi napísať \„mojich\“ (Malé Karpaty). Preto sa oplatí mať 2-prevodník, vždy je kam zhodiť, keď sa to už na veľkej nedá ukrútiť. :-D
Chybí ti tam Vikingy. Nebo už je nejezdíš?
tmax: zalezi kde a jaky teren jezdis a jake kopce tam mas… narovinu kdybych te vytahl tam kde jezdime my v liberci a tocim to 32–36 tak tam na 38–36 prevodu by ses moc daleko nedostal… ale jak rikam zalezi na aktualnim terenu a trasam..
Pekné, hoci osobne by som volil skôr 38. Utiahnuť sa na tom dá prakticky všetko v našich podmienkach, len to nie je na ldhšiu jazdu v tempe v kopcoch (raz som skúsil 70 km maratón s 44 z. a 11–32, no pekne mi naložili :-D ).
Před nedávnem, než lidi zlenivěli, se na silnicích jezdily nejlehčí převody kolem 42×23, nebo i těžší. Pokud je to kolo na tvrdý podklad, tak v tom na kratší trasy nevidím problém.
pěkný, taky mám velko 42zubů a vzadu 11–34 a malou tam dávám spíš vyjímečně. Že to někdo neutáhne neznamená že se tak nedá jezdit, i v kopcích ;-)
utahnes, to. o tom zadna. na 32/16 singlu jsem vyjedu kopce, kde bezne radim malou. a kratky xc zavod se to da vydrzet. na 100km marathon s par kopeckama by to uz bylo dost trapeni. ;-)
hctr: Na ČP XC jsem 28z vozil, tam jsem si občas říkal, že bych užil i lehčí, než 28/36, abych si to moh jet ve vyšší kadenci…
36z tam mám… Třeba na mokru nebo sypkým je jasný, že to lehčí převod chce, aby to šlo roztočit kadenci a šlapat plynule, ale na suchu se takhle dá vyjet hodně, ale je to právě spíš trénink maximálního výkonu a o to mi šlo :).
Tak to je dobra picovina, ale ty to utahnes, jezdis vlastne ty CP o kterych tu porad basnis jak ryba.
takze 32–32 ale nedokazu si predstavit ze bych urval tech 42–32 nebo 42–34… nevim co mas za kazetu
jako hadat se nechci.. preci jen tvoje vykonnost bude na uplne jiny urovni nez moje ale jezdim 32–36 do vyjezdu co sou fakt na kaspara a dost a vyjed to jde, jen clovek musi maknou .. daval jsem takovy vyjezdy i kdyz sem mel kazetu s max 32 pastorkem
Já jí mám od jara, takže při nízkejch teplotách jí vyzkoušenou nemám… Ale nedivil bych se, kdyby na Terralogic měly nízký teploty větší vliv…
mam dotaz k vidlici – mam nahodou tu samou:) ale pod 15 stupnu dost tuhne (otevre se az pri hodne velke rane) a pod 10 je skoro pevna:) nemas podobnej problem?
Ono to právě o síle není… Na suchu má RoR takovou trakci, že to prakticky neomezuje, jen jedu nižší kadenci, než kdybych si to shodil na malou… Na krátkejch vyjížďkách se to dá a nutí mě to, abych se neflákal :).
nejsou peníze holt, příští rok matura, nechceš mě sponzorovat?když říkáš že jsem expert:-)
Bože, Wojtku, ty jsi takovej expert… Jaktože jsme tě neviděli na ČP XC, jsi v zimě vyprávěl, jak budeš jezdit… Uvidíme tam :).
25% na mtb není nic:-), zkus takové ty nad 30%:-)
Nojo, já na to teď na posledních dvou závodech dal výjezdy, který většina startovního pole tlačila, včera jsem na tom zkoušel technickej výjezd přes 25% a dal jsem ho dál, než loni na 28/32. Ale jo, je to jenom na rovinky a do kopců na tom nemůžu :)
Šílenost.Tohle leda na pole po rovinkách :) Tam,kde jezdím já,sem rád za převody 24z vpředu a 36z vzadu..
A kdybych to stavěl cíleně na jednoplacku, tak jdu nejspíš do 38z, jenže se mi rozbil přesmyk a potřebuju na tom jenom dojezdit sezónu, tak jsem novej převodník nesháněl, jenom sundal 28z a přední řazení a dal tam XX smyk a dotáhnul ho dorazama.
Nebo uvažuju mít na jednoplacku 34z a 38z převodník a měnit podle závodu (na 29eru).
Tak já to nemám na dlouhý vyjížďky po kopcích… A na krátkejch závodech a vyjížďkách s tím problém není, RoR vzadu má super trakci a holt šlapu víc na sílu. Příští rok bude na univerzální ježdění nejspíš zase dvojplacka…
síla se snad trénuje na silnici v sedle ne?:D jinak 42 jednopila je vražda a i zbytečnost, v místech kde je třeba víc jak 38×11 člověk stejně nešlape:)
dáme někdy švih a budeš skučet:-)
Tak jasně, že to není ideální :) Ale na suchu jsem s tím letos vyjel už několik kopců, co jsem doteď nedával ani s trojplackou, já to beru jako takovej trénink síly :)
no vyjmecne trosku sohlasim.. ten 42z nechapu jeste tak 36z s tim ze mas 34z pastorek nebo 36z tak se to da brat jako takovej max extrem ale tohle uz fakt moc na kopce neni…
1*10 s 42 převodníkem nechápu vůbec, asi jezdíš jen po rovince