konečně jsem si projel nového mazlíka. (Testovací jízda z Bíkého kříže na Doroťanku).
(vloženo 9.9.12)
khenia: já to nemyslel blbě…ať ti slouží to kolo,bral bych ho hned taky:-) VPčko už je v důchodu-stejně jako jezdec haha
To vím taky ale nebudu přece dojebávat na DH tratích 160 mm Enduro. Akupovat si k 200mm sjezďáku a 120mm XC třetí bike se 160mm je nesmysl a pro mě už finančně neůnosné.
Ale sjezďák do centrálních Beskyd je nesmysl, v Beskydech stačí bohatě 160 zdvihy…
parádní stroj!
Asi to bude tím, S tím tlačením jsem na tom stejně, dokud jsou přes sezónu lana v provozu, snažím se jich co nejvíce využívat abych si zajezdil co nejvíc. Mimo sezónu už je to většinou prostě jen o tlačení.
Tak to každopádně souhlas. Důležité je aby bylo ježdění zábava. Že jsme se nepotkali je fakt divné, bo se dívám že seš z Frydku. Jezdím dost do Polska. Z naší strany je v Beskydech hovno a tlačení na kopec si dávám spíš na jaro a podzim.
každému sedí něco jiného. Výsledek je ale vždy stejný – radost z jízdy. Snad se někdy potkáme. Vlastně se divím, že jsme se ještě nepotkali… :D
Ty tak kamen se zvedne od předního kola trochu víc, nebo víc propružíš a ten 0,5–1,5 cm tě stejně nevyrve, zato na jízdních vlastnostech to poznat je fest.Jenže kdo umí tak zajede na čemkolil bike je to šumný, tak ať slouží.
no když jedeš ve větších volných šutrech (jaké jsou např. na Lysé, Trávném, Javorovém a každém jiném kopci tady u nás) , tak občas do nich vjedeš i středem a ty díry v rámu nejsou moc dobré. Takže je lepší být o něco výš. Kamarád si teď prorazil Demo
borci na tom jezdi svetak takze to zly bike nebude:-) brzdil nebrzdilkdo je rychlejsi jede prvni no problem. jaka je vyhoda vyssiho stredu ve volnych sutrech? dumam nad tim a nic me nenapada
Jasně že to chci i na DH tratě. Ale většinu jezdím tady. Ale snad to není trestné jezdit na DH trati s nepatrně větším úhlem hlavy a vyšším středem.
to vím taky. Když jsem ale zkoušel demo nebo mondraker, tak mi to bylo spíše nepříjemné a na ČR tratích toho moc neužiješ. V beskydech díky extrémnímu množství volných šutrů beru vysoký střed spíš jako plus.
Na DH biku je položená vidle nutná a nízko střed je pro ovladatelnost velké +. 184 to už bych taky viděl rozhodně na \„L\“
Ta geoška mi docela vyhovuje, výše střed a aby nebyla vidle položená jak na harleyi. Oproti te staré glory co jsem měl je to docela skok. Už jen tím, že to byla FR verze velikosti M a tohle je DH vel. L
Tohle budu muset někdy vyzkoušet taky…
zapomněl jsem ještě napsat, že jsem vybíral pouze rám s tlumičem. ostatní jsem si nechal z předchozího. Až na řadící bovden to nádherně pasovalo :)
a jelikož se mi naskytla možnost mít tento již pro mě osvědčený systém se kterým jsem byl spokojen, za bezkonkurenční cenu, neváhal jsem a šel do něj.
a pořizovací cena byla z těch všech nejvyšší a to jen s tlumičem VAN R. Monster jsem vyloučil díky tomu, že stále nemají vyřešenou tuhost a praskání zadní stavby
jezdil jsem teď dva roky na Glory FR 09 a rozhodoval jsem se mezi Demem popř. Statusem, novým RB monsterem a Glory. Samostatné rámy od spešlu zatím nejsou k mání takže ty jsem vyloučil. další jejich mínus byl pro mě nízko položený střed
Pěkné! Můžu se zeptat mezi jakými koly ses rozhodoval a proč vyhrál glory?
zkusím ještě během týdne udělat více obrázků, zvážit a pak bych to tu hodil do našich biků :) Bohužel zatím jen toto mobilové foto z vyjížďky.
moc pěkný