Co znamenají ty hodnoty 0.75 a 1.0 a kdy měnit devítkovej řetěz? Psal jsem to do fora, ale zatím jsem se dozvěděl, že nejsem sám, kdo tápe.
(vloženo 7.8.12)
tak tedy: 0,75 je pro duralové převody a 1,0 pro ocel. Pokud si dobře pamatuju. – tak tak – souhlas
i když se mění řetěz včas, tak kazeta za chvíli odejde. Ale je lepší to netahat přes těch 0,75
Díky, budu měnit na 0.75. Šupleru mám, ale nerad měřím, protože mi to ostří občas zajede na kraj článku a posuvku také pokaždé máš různě křivě
Vem šupleru-posuvné měřítko a víš hned na čem jseš.132,9 mm a víš,že musíš vyměnit.
tak tedy: 0,75 je pro duralové převody a 1,0 pro ocel. Pokud si dobře pamatuju.
Já jsem měnil při 0,75 a potom ještě chvíli jezdil, na 1.00 mi ale ještě nakonec nepropadla. Na kazetě řetěz nestřílel, střílel (a dosud zatím bohužel střílí) na převodníku Aerozine, který jak jsem zjistil nic nevydrží.
Má někdo zkušenost jestli měnit řetěz až to propadne na vybrání u .75 a nebo 1.0 aby pak nestřílela kazeta? O kolik se to vytáhne je mi putna;-) Oproti klasické měrce se zubama mi tato dovolí patrně daleko více, nejspíš jsem měl šmejd
ale i s tou starou jsem měnil řetězy po více jak 1000km, ten na fotce má asi 1300 a na staré propadl na poslednízub.
ja vubec nevim jak se to meri.. ale po vymene retezu sem musel aj kliky rovnou bo mi novy preskakoval na pile ale retez byl o fest delsi
ale ten 1mm prodlouzeni je pres 10 clanku nebo pres kolik se to meri :)
jak ja menil kdysil retez kazetu a poprve po necelych trech sezonach tak rikam dam stejne clanku jak na puvodnim no a ejhle.. asi o cca cosik jak vic 10 cm byl novy kratsi..
Spíše než opotřebení jde o prodloužení, kde potom prodloužení 1% může pro někoho být opotřebení 100% …dle gusta :)
Při 1, nebo už při 0.75? Proti staré měrce, která mi propadla na poslední zub a kdy už jsem měnil, tak tydy jsem teprve takto. Předpokládám, že ta hodnota platí, až to překoná vrchol a propadne také