Diky, uz chapu, ta osa ma vnitrni prumer 9mm. Tak to asi vyhledove udelam taky.
Jedná se o standardní XT náboje (M775), tzn. v náboji je dutá osa, která nese kónusy a kontramatky… Kontramatky mají vystouplou část, za kterou standardně drží kolo ve vidlici. Výstupky šly pryč + otvor je zvětšený na 9 mm
Jde mi o ten predek, na ose je zavit a na nem jsou konusy s kontra matkou? Osu 9 mm jsem videl pouze bez zavitu.
Osy jsou DT Swiss RWS 9 a 10mm, rozdíl v tuhosti je nebetyčný (vpředu i vzadu). Do zatáčky se dá opřít silou, v rozbitých sjezdech je to taky znatelně lepší…
Vypada to moc zajimave. K tomu by neskodilo snad i nejaky vlakno. Co tuhost, je to znat? Co je to za osy?
Jestli je nebo není těch os škoda to netuším, já jsem s kónusy spokojený. V plánu jsou lepší kola, ale jěště nepřišel jejich čas…
Přední osa je pro osu průchodná bez dalších úprav, zadní jenom částečně, takže bylo potřeba ji protáhnout po celé délce.
Nechtěl jsem to prasit doma, tak jsem poprosil známého… Ty výstupky s inbusem na dotažení padly za oběť soustruhu, plošky na utahování udělal na frézce.
Teď se dívám, že tady je to trošku jinak. Dělal jsem náboje, které neměly plošky na klíč, ale dotahovali se imbusem.
Taky jsem to kdysi dělal. Stačí odvrtat tu vnější matku. Je tvrdá jako prase, tak spíš jsem to dělal nožem. Odrovnáš si ale plochu pro dotažení imbusem, takže konusy jsem dotahoval sikovkama.
Jak jsi udělal zadní 10 mm osi, stačilo jenom převrtat? A zbude tam něco aby to vůbec pak drželo?