Jak správně nafouknout kolo, aby bouchl ráfek?

Přidat foto

Šel by na náboj Crossmax SLR dát jinej ráfek než SLRkovej? Třeba XC 717? Asi ne, co?

(vloženo 18.4.12)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lowrider
Lowrider

21.4.12 09:05

Tak jsem koukal, že díra na ventílek je vcelku, tak to asi opravdu nezvládlo jen ten tlak, možná to bylo načatý nějak jinak, kdo ví.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

19.4.12 15:32

tohle jsem ještě neviděl :) demence. to muselo být načatý i jinak než tím vrtáním. I když kompresor a 100 PSI+ by to taky mohly umět

Reagovat
Vilém
Vilém

19.4.12 15:10

to frost:Koukni na to poradne, to neni jen patka, ten rafek krupnul prave ve stredu u ventilku. Jsou tam videt fore kalisky.

Reagovat
smallbrother
smallbrother

19.4.12 10:28

…tak tady určitě selhal lidskej faktor!

Reagovat
alinceb
alinceb

19.4.12 10:14

Kdybyste do toho ráfku nevrtali, tak se to možná dalo zkusit uhrát na záruku…takhle ste v řiti…

Reagovat
Frost
Frost

19.4.12 10:10

Podle fotky jste odrthli patku ráfku a trhlina vůbec nezasahuje do místa s dírou na ventilek. Mě ráfek prasknul přesně v místě díry na ventilek, prý je to častý problém a nemusíš ho ani nijak bouchnout. U Kastara chtejí za práci 700 :-( + 3000,– raf

Reagovat
scret
scret

19.4.12 09:42

praskajici Mavic v kombinaci s praskajicim Trekem:)) Bozemuj, co dodat? Snaha cpat 717ku na SLR naboj? to je vtip ne?:) Vrtat do rafku diru na autoventilek – kapitola sama o sobe! Uprimne receno, Mavic neni shit, jen neni blbuvzdornej:)

Reagovat
alinceb
alinceb

19.4.12 07:36

¨Já bych teda skoro řek, že vrtání za to může. V místě u ventilku ste oslabili profil, který se pak víc namáhal a nakonec se zbortil…

Reagovat
funkatron
funkatron

19.4.12 06:33

bimjeam
bimjeam

18.4.12 23:36

Mám pocit, že vrtanie diery do ráfku to spraviť nemohlo, nakoľko to ruplo v úplne inom mieste :D :D

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 22:17

Ok. Hodíme tam originál a nebudeme ho znovu vrtat na autoventílek :-).

Reagovat
kubad
kubad

18.4.12 22:05

kde je příčina netuším, ale jiný ráfek než originál tam nenacpeš

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 22:00

No jo, vzpomínám si že si brácha tu díru zvětšoval, aby si tam moh dát autoventilek, tak to mohla bejt příčina co říkáte? :-D

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 21:59

Dík Honzo :-), ale o tohle se postaral brácha, ten ráfek musel bejt načatej :-).

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 21:58

2jIrI___: No jo, doufal jsem, že ty konce by mohly být stejný a že by se to tam dalo napasovat :-). A asi bych měl dodat, že tohle není moje práce a už vůbec ne moje kolo :-). A ano, Mavic je shit, proto jezdím Fulcrum :-).

Reagovat
přišlapávač
přišlapávač

18.4.12 21:54

krasna prace Jirko :-)

Reagovat
blisterexist
blisterexist

18.4.12 21:23

já říkal že mavic je shit:-D

Reagovat
Meneldor
Meneldor

18.4.12 21:23

anglicky neumí, ale btw., to jo :)

Reagovat
nox159
nox159

18.4.12 21:17

jak velkou diru sis tam navrtal ? :D

Reagovat
jIrI___
jIrI___

18.4.12 21:13

btw. jaký tlak jsi tam měl nafoukaný?

Reagovat
jIrI___
jIrI___

18.4.12 21:12

když se zamyslíš nad tím, jaké jsou použité dráty, tak určitě sám příjdeš na to, že horko těžko napasuješ běžný ráfek :)

Reagovat
vertak
vertak

18.4.12 21:09

AV ventil? v SLR?

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 21:09

2pI3rre: Promiň, musel jsem svůj post opravit, tak sem ho mazal. Ruplo by to asi stejně, ten ráfek musel bejt načatej, jinak to není možný.

Reagovat
Lowrider
Lowrider

18.4.12 21:08

http://www.kupkolo.cz/…-der_z89828/ jdou, ale mysleli jsme koupit nějakej, co není UST, páč bezdušáky nepoužívá.

Reagovat
pI3rre
pI3rre

18.4.12 21:07

Kdyby používal možná to nerupne..

Reagovat
Dan.45
Dan.45

18.4.12 20:57

a SLR ráfky tohoto typu už nejdou koupit ?

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirorek2 7
GrebFuf 8
puka 13
Ondrejst 17
s4r 17
trpaslik72 8