vypadá to s běžnou produkcí bledě, nedaří se jim dosáhnout dostatečné tuhosti, ikdyž testovací jezdci ji preferují pro lepší chod..l
(vloženo 9.2.12)
Je zajimavy ze v MX mala tuhost USD nikomu nevadi a mezi cyklistama je to zasadni problem. U silnicnich motorek naopak rikaji ze USD je tuzsi nez klasika:-)
kubad->tak to není málo, nicméně tohle taky jde, myslel jsem že KOWA už nevyrábí.. http://www.pinkbike.com/video/55899/ btw, ty nohy jsou Kashima…:-)
kamikaze: nižší neodpružená hmotnost, ale hlavně olej je nad stírákama, takže vidlice se pořád maže. Jenže vnitřní nohy jsou spojený pouze pevnou osou a samostatně se mohou otáčet, takže s tuhostí je to problém
Jaká je výhoda upsidedown vidlic? Jen zhruba mi to někdo nastiňte prosím :)
Debustrol:no dorado mám a chodí výborně, tuhost je ale bídná.. TJK- to máš pravdu, vždycky jde o prachy:-)
nemyslim si ze problem je v poruchovosti, lefty jsou na tom ± stejne jako normal vidle, vetsi problem vidim ve vyrobe, preci jen nalisovat 4 futra a strcit do toho 2 rovny trubky je krapet neco jinyho nez obrabet 16 presnych drah pro 8 jehlovejch
logoman: myslel jsem tuhle větu :„both Gee and Aaron were big fans of how the prototype fork…“ Bohužel torzní tuhost usd vidle je velká slabina a jediný řešení jsou válečkový dráhy známý z Lefty, ale zase ta poruchovost..
To sem teda prehlidl, ze by tam nekde psali, ze ji preferuji. Jen tam psali ze se jim moc libila v rychlejch rozbitejch sekcich, ale v zatackach to nebylo onco. Skoda ze se jim nepodarila udelat podle predstav.