Titanový capart

Přidat foto

.

(vloženo 31.1.12)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
TJK
TJK

1.2.12 12:53

dile (ramu) neni vysoka kvuli cenne vyroby, maji tendenci povolovat se, u namahanych dilu jako srouby upevnujici kliky, nebo brzdovy trmen a pod, proto je pro sichr lepsi to zalepit.

Reagovat
TJK
TJK

1.2.12 12:51

stip1978: S tim co pises souhlasim, ale prave proto u malych sroubu dochazi k „zakousnuti“ pri vetsim momentum utazeni a pak snadno strhnes hlavu, proto je lepsi je mazat, na druhou stranu vetsi srouby M6 a vice, tim ze trida presnosti jak zavitu na

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 12:26

Šrouby se ale vyrábějí také pomocí válcování za tepla či poloohřevu a tam ba to ty okuje být mohly, co?

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 12:24

stip1978: No na těch válcovaných šroubech jsou dolíky a nerovnosti, které vypadaj jako od okují,pokud se válcují za studena, tak to teda nebude od okují, ale od otřepů, co se oddělují z předchozích vývalků, které tou stolicí projdou.

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 12:13

Brunek: Hlavně kvůli váhy, že jo;-)

Reagovat
Dzordano_Bruno1
Dzordano_Bruno1

1.2.12 11:27

Hezké, ale dávám přednost nerezu :D

Reagovat
stip1978
stip1978

1.2.12 09:34

Titan má oproti ostatním kovům vyšší součinitel tření. Takže i utahovací momenty u titanových šroubů budou úměrně tomu vyšší. Nekoroduje ani netvoří elektrický článek jako ocel-hliník. Takže ho mazat ani tmelit vlastně netřeba.

Reagovat
stip1978
stip1978

1.2.12 09:30

gazman: pokud se válcuje za studena, tak okuje nevznikají. Sinty: soustružením se povrch trhá jen u automatové oceli, která má úmyslně vysoké procento síry, aby se dobře lámala špona při výrobě na automatech.

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 08:31

Bystro: Baumaxová cenovka to není no:-)

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 08:29

což ovšem pro tento účel nemá smysl řešit, při dotahování na momenty používané u biciklu se k mezní hodnotě nedostaneš, stejně tak jako při běžném provozním zatížení.

Reagovat
gazman
gazman

1.2.12 08:27

Sinty: deekay vysvětlil. Co se týče povrchu tak uurčitě kvalitnější není. Válcovací nástroj je plný okují a ty nechávaj ve šroubu stopy, navíc býváí vrchol závitu otřepený , o ukončení šroubu ani nemluvím. Pevnostně na tom ale líp bude ten válcovaný

Reagovat
Bysto
Bysto

31.1.12 23:41

však super, mne je jasné,že to za to stálo, veď vyzerajú parádne, aj fotečka je podarená, len som trošku rýpkal s tou cenou

Reagovat
deekay
deekay

31.1.12 22:15

Sinty: On to myslel co do designu :)

Reagovat
Sinty
Sinty

31.1.12 21:22

to gazman: nepleteš si to s těma šroubama? Válcovaný bývá povrchově a pevnostně kvalitnější. Soustružením se povrch „trhá“.

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 15:58

me drzely stare alu ve starych klikach i nove Ti ve starych klikach, treba kubancovi nedrzely ani nove Ti v novych klikach :-D

Reagovat
vertak
vertak

31.1.12 15:48

Ale když jsou ty mrdky v tune klikách nové tak to drží ne :-D

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 15:43

ja teda mazal jen maly sroubky (forbec, sedlovka, brzdovy paky,) kotouce, trmeny a tak. jsem nechal nasucho bez mazani nebo lepidla, ale ja sem asi stastna vyjimka, me se nepovvolovaly ani tune kliky u kterejch je to na 99% jistota :-D

Reagovat
kubad
kubad

31.1.12 15:28

co je potřeba povolovat tak namazat, co ne tak je lepší zalepit

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 15:10

deekay: No tak na ně jebni lepidlo, pokud je nechceš mazat. Osobně to udělám tak, že je máznu a uvidím jak bude problém, budu to lepit no.

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 15:08

Miros Pikos: Pochopil jsem:-)

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

31.1.12 14:56

Nemyslel jsem zlatý šrouby, ale když už kolo vybavovat titanovýma, tak bych radši ty peníze nacpal to investičního zlata :) Ale bylo by to jen pár gramů stejnak… :)

Reagovat
deekay
deekay

31.1.12 14:45

Momentak mam, to neni problem, akorat treba na brzdy nevim jestli bych chtel srouby mazat… aby se to pak nepovolilo. V ramu mam titanovy srouby origo a tam davam naopak jeste lepidlo na zavity, dle vyrobce.

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 14:43

Momenťák je základ.

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 14:27

doporucuju maznout vazelinou a dotahovat bud s citem nebo momentakem… uz jsem musel 2 kousky odvrtavat a zadna prdel :-)

Reagovat
deekay
deekay

31.1.12 14:00

Pouzivate na ty titanovy sroubynakou pasty, nebo tak neco?

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 13:52

Myslíš jako zlaté šrouby jo? Těžké.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

31.1.12 13:43

Moc vám gramařům nerozumim :) Radši bych investoval do zlata :)

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 13:18

Atilla: Jo sám jsem zvědav. Podám zprávu.

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 13:14

TLK: Jsem doma a nemám tu moc volně se povalujících šroubů, ale podobný jsem tu našel a mohlo by to sedět, hodilo to rozdíl asi 4g.

Reagovat
Atilla
Atilla

31.1.12 13:09

HE he, zrovna včera jsem na ně taky koukal. Napiš pak celkovou úsporu.

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 13:09

Bysto: Je to jak píše TJK. Není to jen o váze, toto jsou krásné soustružené šrouby, žádné střapaté válcované buřty. Kdo je aspoň trochu strojař, tak zajásá, je to taková zbytečnost pro radost.

Reagovat
goofy
goofy

31.1.12 12:59

gazman: rozumny pristup. Toz jsem zvedav na konecne dilo :o)

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:56

jak sem psal niz myslim ze to bylo –15g na 4× M5×25 sroubech..ale taky si to uz nepamatuju

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 12:54

TJK: A jo, tak to netuším, až s tím budu dělat, tak to všechno povážím.

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:49

gaz: psal trmeny, btw. na tech kotoucovych je to uspora mam pocit 8g na 12ks sroubu… ale uz si ty vahy taky presne nepamatuju

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 12:49

goofy: No jak se to veme, třeba nesmyslně lehká kola, nebo vzduchový tlumič tam nebude, jde hlavně o funkčnost. Ti šrouby jsou pevné dost a jsou lehké, takže šup tam s nima.

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 12:45

Mr.dawe: Takhle řešit to nemá smysl, šrouby do kotoučů jsou malinké, na tom ušetříš prd, buď nahradit všechny šrouby na kole, nebo nic si myslím.

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:43

btw. pro rejpaly, ty ceny berte s nadhledem :-D

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:42

bysto: ono to nekdy neni jen o vaze, vem si ze mas pekny luxusni nablyskani bike a na nem hnusne rezave plesnive ocel srouby… to si v cene biku treba za 50 tek par stovek za titan/alu srouby priplatim…

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 12:41

anliceb: Za 1600,– cca 40 šroubú.

Reagovat
Bysto
Bysto

31.1.12 12:39

15 g za 15 €, to sa vyplatí :), ale ne, šak keď už neni kde, tak aj na šróbkoch sa dá schudnúť

Reagovat
gazman
gazman

31.1.12 12:39

TJK: Bral jsem s Mikebike, bezkonkurenční ceny a se zápustnou hlavou na ISCG napínák přijdou s titaniumpro, mikebike je nemá.

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:36

nechci kecat ale bylo to myslim kolem 15g na 4 ks M5 x25 pro PM trmeny..

Reagovat
goofy
goofy

31.1.12 12:35

Vidim, ze to gramareni beres poctive! :o)

Reagovat
Mr.Dawe
Mr.Dawe

31.1.12 12:27

TJK: další možností je Mikebike.cz… dotaz: kolik se dá ušetřit gramů na 6 šroubech do třmenů brzd? dík

Reagovat
alinceb
alinceb

31.1.12 12:23

Na kolik vyjde „pár“ šroubků…?:)

Reagovat
TJK
TJK

31.1.12 12:20

odkud si je bral? zajimaji me alternantivy k titaniumpro a torontu.. dik

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirorek2 12
GrebFuf 8
puka 13
Ondrejst 17
s4r 17
trpaslik72 8