ou.. 2100 za ovládání :D sakryš, raději prodám svou sedlovku a koupím novou i s ovládáním někde na bazaru :-p ale musím uznat, že to máš hodně pěkný :)
mr.antik: jo hlava zamku je do trubky nasroubovana a pojistena lepidlem. Stacilo to jen trochu nahrat a slo to povolit.
kynio: Jo ovladani jsem si delal sam z karbonu viz. www.zcomponents.cz
haluz..chtěl bych to ovládání z řidítek co máš ty :) to je prostě pecka. Tos celý vyrobil sám? z čeho? jak? :D
Tak tesneni je vymenene a chodi jak hodinky. Nakonec jsem dal 200 psi, ale v pohode chodi i se 150ti. Taky jsem dal jinej olej, kterej je ridsi a hlavne nemeni tolik viskozitu v mrazu jako bezne oleje. To je ted na zimu fajn.
Foukat to budu injekcni jehlou nasroubovanou pres adapter na pumpu na vidlice a v te dirce musi byt utesnena (treba gumou) . nafoukat na potrebny tlak a a pak dotahnout, pricemz je pumpa stale pripojena. Podotahnuti se normalne vytahne.
skvele , vykres neni potreba , staci jen principiellni obrazek . To jako napumpujes a pak dotahnes ? To bych tam musel udelat nejaky zavit a pak redukci na autoventilek ?
Adapter pro ovladani: http://www.bike-forum.cz/…l-18236.html. Vykres mozna nemam. delal jsem to podle 3D modelu. Musim se po tom podivat. kdyztak bych vykres udelal.
neprotacela. Ale v podstate se ten zamek sundavat nemusi. Jde to rozebrat i s nim.
Radari: jednosmerny ventil ne. Dokud to neutahnes tak, aby ten o krouzek neucpal tu dirku, tak je to pruchozi. Zamek jsem povolil po nahrati a slo to normalne rukou. Chytil jsem to za zamek do sveraku a pistnici jsem si chytil pres dusi, aby se
diky ! byl jsem se na dirku kouknout a tohodle bych si nikdy nevsimnul :)
mimochodem jak jsi povolil ten vrchni drzak zamku ? Ja jsem to zaboha nemohl servat , nahrival si to ?
btw me odeslotaky tesneni na ovladacim ventilu , hele nemas nahodou vykres ktomu adapteru ?
dohromady. Na foukani se bude muset udelat adapter, ale to nebude problem.
Radari: tlakuje se to pres spodni stribrnou zatku (sroub). Ma jednu dirku v cele pruchozi, kterou zakryva o krouzek. Ten tu dirku po dotazeni zatky utesni. Me odeslo tesneni na ovladacim ventilu a snad se zitra dostanu ho koupit a o vikendu ji dam
To by me zajimalo jak to das dokupy , hlavne tu natlakovanou cast … samotnemu se me rozdelana vali doma s prasklym tesnenim a nevim jak to dat dokupy .
v tele sedlovky jsou drazky. jsou primo v hliniku, takze, pokud se vymackaji, tak se s tim nic moc delat neda. Ale KS obecne moc na vakl netrpi.
Prave v tom otaceni nejvic vznika vakl. V cem jezdi ty jehly? Predpoklam ze jsou ulozene do pistnice a v plasti sedlovky jsou nejake drazky? Je to nejak vyvlozkovane?
Ty tri jehly slouzi jako vedeni a brani otaceni a pak pod zavitem te cerne trubky jsou dalsi jehly pro vedeni a v tom prstynku mezi hlavnima trubkama je kluzny lozisko.