nový kotouč a plášt

Přidat foto

(vloženo 29.11.11)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
dkny
dkny

30.11.11 15:49

a věřím že na normální xc ježdění s tím že přijde jeden kopec v okolí žádné velké kopce v horách natož v alpách tak pak to fakt stačí ,a rozhodně víc udělá větší rozměr 180 ísto 160 např) pro komfort a větší jistotu

Reagovat
dkny
dkny

30.11.11 15:44

pokr. na těžší xc nebo all mtn řekněme …a pak stačil jeden kopec a bylo vše jinak…a u enduro /freeride což preferuju dnes protože už jsem dost linej tak je to zas někde jinde s kotouči..takže asi tak

Reagovat
dkny
dkny

30.11.11 15:42

pro kubiczech ..jéé tak to ne ,o grafech v této souvislosti nevím nic.. spíš praktické zkušenosti z ruznými kotouči ,řeknu to tak …kdysi jsem jel naivně do Davosu(CH) že mám horské kolo..-o) s kotouč 160/140 a které mi bohatě stačili na těžší

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

30.11.11 14:58

Ale je fakt, že dám spíše na pocit než nějakou objektivní pravdu z grafu.

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

30.11.11 14:57

dkny: Věřím, že máš vyzkoušeno. Na XC terény mám povětšinou XCčko. Kolo s Ashima kotouči beru do terénu a při bezprostředním srovnání v konkrétním místě nevidím mezi Ashimou a G3 rozdíl.

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 23:40

ale abych tě jen nekritizoval, fotku na profilu máš vážně dobrou ,super…-o)) to je někdy dost umění nafotit kopec aby vypadal jako kopec…

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 23:34

antik -takže ani tabulkově nemáš pravdu…a já to mám přesně na to co jezdím a jsem spokojený…když to máš ty na dh tak pak plášt hans damf k dh určený není…Nebo snad ano dle tebe??..takže moc nechápu co píšeš…otázka je jestli ty sám to víš

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 23:29

antik…-o)) …to snad už ani nemám chut řešit…jednak profil je uplně stejný stačí se podívat ,akorát flow je širší…takže je o cca1 –2mm širší plášt pak ,a oficiální označení je dle nich arch xc/all mtn ,a flow xc/allmtn /dh

Reagovat
Georrge
Georrge

29.11.11 22:44

vertak: no vidíš a já mám tubeless s AV ventilky :D pravda, musel jsem si to zbastlit sám…

Reagovat
BigKarel2
BigKarel2

29.11.11 22:20

NO A CO JE TO TEDA ZA KOTOUČ ??!!!!

Reagovat
mr.antik
mr.antik

29.11.11 22:07

dkny: no stejně je to o tom, kolik vážiš a kde jezdíš… ale tabulkově to je prostě xc :-))

Reagovat
Kynio
Kynio

29.11.11 18:30

mám flow + fat albert, PG990 a hope saw 185mm, novatec 10mm osa a váha je 2675 :(

Reagovat
toram
toram

29.11.11 18:27

hmm tak takovouhle váhu/hmotnost nebo jak..má tak moje přední kolo:D

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 18:03

kubiczech…nejde jen o tvou váhu ale co jezdíš s tím …pokud kolem přehrady xc tereny v brně tak to určitě je naprosto dostačující ashima…věř mi …vím o čem mluvím…mám i lehčí kotouče než ashima na jiným kole…a hodně nazkoušenýho…

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 18:00

mr antik …myslím už jsme to kdysi řešili takže nechápu že nevíš že arch není xc ráfek…ale to je těžký vysvětlovat …-o))

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

29.11.11 17:58

dkny: Nebudu ti to vyvracet. S metrákem váhy a kombinací 203/180 mi Ashimy brzdí stejně jako G3ky. A vážně myslíš, že s touhle váhou je to od Ashimy takový rozdíl? Spíš vzhled.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

29.11.11 17:51

mě spiš přijde divná to kombinace xc ráfku a enduro gumy. Jinak nechápu, kde na tom kotouči ušetřili tolik gramu, není nějaký tenčí?

Reagovat
Automat_1
Automat_1

29.11.11 17:46

A co je to teda za kotouč? Forumla? Vypadá fakt dobře.

Reagovat
vertak
vertak

29.11.11 17:45

Tak já foukám normální pumpou,a sebou vozím airbone malinkou a nikdy jsem problém neměl,a jestli někdo používá notubes tak tam s AV jaksi nepochodíš :o)

Reagovat
Georrge
Georrge

29.11.11 17:39

protože je zbytečně složitý. AV je ideál – nasadím kompresor, nafoukám, sundám, jedu. Nemusím se ***** s nějakýma redukcema, nemusím mít speciální pistoli ke kompresoru a nafoukám to všude. Prostě ideál.

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

29.11.11 17:39

Galuskový je naprosto bezproblémový a nevyžaduje velkou díru do ráfku. Pro někoho možná na *****…

Reagovat
vertak
vertak

29.11.11 17:25

Proč myslíš? já to používám na všech kolech a nikdy jsem problém neměl

Reagovat
Georrge
Georrge

29.11.11 17:24

vertak: a jaké ventilky teda teď letí? protože galuskový je nejvíc na *****

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 17:20

a jinak je zajimavý že 180 vypadá fakt pěkně a přitom ale 200 už tak pěkný není…

Reagovat
vertak
vertak

29.11.11 17:15

Autoventilky jsou out,proč ****** ráfek větší dírou,dneska je minimum duší na auto,navíc ráfek primárně určený na notubes má díru na ventilek tomu určený ;-)

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 17:14

  • o))pro kubiczech …no jestli myslíš ashima aro O8 -tak ten ani snad na brždění určen není-o)).....pokud tedy jezdíš i z kopce a potřebuješ víc brzdit…
Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

29.11.11 17:07

Co je ten kotouč zač? Jen o něco těžší než Ashima, ale vypadá teda líp.

Reagovat
Mirek_29
Mirek_29

29.11.11 16:44

8.6mm vrták a je tam :-) i autoventilek :-)

Reagovat
ClAyD
ClAyD

29.11.11 16:43

Proč ten postiženej mikroventilek, jehož existenci nikdy nepochopím?

Reagovat
jIrI___
jIrI___

29.11.11 16:41

HELLBOY22: proč autoventil do ZTR? :-

Reagovat
dkny
dkny

29.11.11 16:38

kotouč 180 –116 gramů..-o))

Reagovat
HELLBOY22
HELLBOY22

29.11.11 16:25

do toho ráfika sa asi autoventil nezmestí že?

Reagovat
Pedro404
Pedro404

29.11.11 16:18

Co je to za kotouč?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fildazmoravy 0
jezour 8
Florenc 21
FreeBoy 21
Lister 22
gersa 16