a věřím že na normální xc ježdění s tím že přijde jeden kopec v okolí žádné velké kopce v horách natož v alpách tak pak to fakt stačí ,a rozhodně víc udělá větší rozměr 180 ísto 160 např) pro komfort a větší jistotu
pokr. na těžší xc nebo all mtn řekněme …a pak stačil jeden kopec a bylo vše jinak…a u enduro /freeride což preferuju dnes protože už jsem dost linej tak je to zas někde jinde s kotouči..takže asi tak
pro kubiczech ..jéé tak to ne ,o grafech v této souvislosti nevím nic.. spíš praktické zkušenosti z ruznými kotouči ,řeknu to tak …kdysi jsem jel naivně do Davosu(CH) že mám horské kolo..-o) s kotouč 160/140 a které mi bohatě stačili na těžší
Ale je fakt, že dám spíše na pocit než nějakou objektivní pravdu z grafu.
dkny: Věřím, že máš vyzkoušeno. Na XC terény mám povětšinou XCčko. Kolo s Ashima kotouči beru do terénu a při bezprostředním srovnání v konkrétním místě nevidím mezi Ashimou a G3 rozdíl.
ale abych tě jen nekritizoval, fotku na profilu máš vážně dobrou ,super…-o)) to je někdy dost umění nafotit kopec aby vypadal jako kopec…
antik -takže ani tabulkově nemáš pravdu…a já to mám přesně na to co jezdím a jsem spokojený…když to máš ty na dh tak pak plášt hans damf k dh určený není…Nebo snad ano dle tebe??..takže moc nechápu co píšeš…otázka je jestli ty sám to víš
antik…-o)) …to snad už ani nemám chut řešit…jednak profil je uplně stejný stačí se podívat ,akorát flow je širší…takže je o cca1 –2mm širší plášt pak ,a oficiální označení je dle nich arch xc/all mtn ,a flow xc/allmtn /dh
vertak: no vidíš a já mám tubeless s AV ventilky :D pravda, musel jsem si to zbastlit sám…
dkny: no stejně je to o tom, kolik vážiš a kde jezdíš… ale tabulkově to je prostě xc :-))
mám flow + fat albert, PG990 a hope saw 185mm, novatec 10mm osa a váha je 2675 :(
kubiczech…nejde jen o tvou váhu ale co jezdíš s tím …pokud kolem přehrady xc tereny v brně tak to určitě je naprosto dostačující ashima…věř mi …vím o čem mluvím…mám i lehčí kotouče než ashima na jiným kole…a hodně nazkoušenýho…
mr antik …myslím už jsme to kdysi řešili takže nechápu že nevíš že arch není xc ráfek…ale to je těžký vysvětlovat …-o))
dkny: Nebudu ti to vyvracet. S metrákem váhy a kombinací 203/180 mi Ashimy brzdí stejně jako G3ky. A vážně myslíš, že s touhle váhou je to od Ashimy takový rozdíl? Spíš vzhled.
mě spiš přijde divná to kombinace xc ráfku a enduro gumy. Jinak nechápu, kde na tom kotouči ušetřili tolik gramu, není nějaký tenčí?
Tak já foukám normální pumpou,a sebou vozím airbone malinkou a nikdy jsem problém neměl,a jestli někdo používá notubes tak tam s AV jaksi nepochodíš :o)
protože je zbytečně složitý. AV je ideál – nasadím kompresor, nafoukám, sundám, jedu. Nemusím se ***** s nějakýma redukcema, nemusím mít speciální pistoli ke kompresoru a nafoukám to všude. Prostě ideál.
Galuskový je naprosto bezproblémový a nevyžaduje velkou díru do ráfku. Pro někoho možná na *****…
Proč myslíš? já to používám na všech kolech a nikdy jsem problém neměl
vertak: a jaké ventilky teda teď letí? protože galuskový je nejvíc na *****
a jinak je zajimavý že 180 vypadá fakt pěkně a přitom ale 200 už tak pěkný není…
Autoventilky jsou out,proč ****** ráfek větší dírou,dneska je minimum duší na auto,navíc ráfek primárně určený na notubes má díru na ventilek tomu určený ;-)
Co je ten kotouč zač? Jen o něco těžší než Ashima, ale vypadá teda líp.