Velikost | 55,5 1/2 slooping |
Hmotnost | nevím, ale o hodně míň než původně :-) |
Rám | Alu 7005 |
Vidlice | LP Carbon (620 g) |
Hlavové složení | Ritchey Zéro Logic (80 g) |
Kliky | FSA SL-K (666 g) |
Středové složení | FSA Platinum Pro ISIS (265 g) |
Přesmykač | 105, FD-5603 (145 g) |
Měnič | 105, RD-5600-GS (235 g) |
Řazení | 105, ST-5600 (505 g) |
Převodník | FSA 30/39/53 |
Kazeta | 105, CS-5600, 11-23 (225 g) |
Řetěz | Ultegra, CN 6600 10sp (270 g) |
Náboj přední | zapletená kola Sh WHR 500 (1360 g komplet kolo, včetně plášťů) |
Náboj zadní | zapletená kola Sh WHR 500 (1595 g komplet kolo, včetně plášťů) |
Brzda přední | Promax (335 g pár) |
Brzda zadní | Promax |
Brzdové páky | 105, ST-5600 |
Ráfek přední | viz výše |
Ráfek zadní | viz výše |
Pedály | Kéo Classic (280 g) |
Řídítka | P-LIGHT (245 g) |
Představec | FSA CarbonPro (205 g) |
Sedlovka | GASS Hoki (váha se sedlem 420 g) |
Sedlo | Velo - karbon/ titan (aspoň to na něm je napsáno) |
Pláště | Hutchinson Flash 700 x 23, Detonator ... momentálně IRC Storm |
Slušná proměna!
cca 1,5 mm bytelnější – a mám pocit že je to takhle pohodlnější. Ale určitě to bude individuální :-).
to maxtor & mechanik: tak jsem nad tou omotávkou dlouze přemýšlel, pak jsem sedl na kolo, lehce se projel (80 km) a zjistil, že mi to naprosto vyhovuje tak, jak to je. V tom ohybu se držím docela často, omotávka to tvarování rozhodně nezrušila, jen je o c
bez komentáře. 3pila forever, bych vás chtěl věšinu vidět v pořádnejch kopcích:-)
, tak jsi vlasntě to tvarování zrušil. Fakt se to drří pohodlně i bez rukavil. Moje Pellsy jsou navíc bez laku, takže nekloužou. Záleží na tobě, co ti vyhovuje.
No, já když jsem to kupoval, tak mi borec poradil. že jen po horní ohyb. Tak jsem to podle jeho rad udělal. Viz profil. Když ty řidítka (alespoň Pellsy) chytněš za ten horní ohyb, tak jsou tam totiž taky anatomicky tvarované a tím že jsi to omotal, tak js
Maxtor: ještě jednou dík za tip :-). Karbonová sedlovka tam je. A s tou omotávkou: kam jsem je měl omotat? – klidně si nechám poradit, ale takhle mi to přijde jako nejpohodlnější řešení…:-)
Hodně povedené!! Kdo ti poradil ty řídítka:-)?? S tím představcem jsou super. Neuvažovals o carbonové sedlovce?? Ta trojplacka mi tam taky moc nesedí.
to Vrci: to dělá ten sloping, kdyby na tvém GT končila horní rámová trubka v místě kde ti zadní stavba protíná sedlovku tak by to vypadalo úplně stejně :-)
Uz si vzpominam – to byla ta silnicka na jezdeni pro rohliky… No, musim uznat, ze vyrostal v porradny kolo!:-) Koukej to zvazit! ;-)
Noooo… musím Ti pochválit svou práci :-P DÍK za ten dík:-)) Jak tak koukám jsou tady skoro všichni super profíci co zavrhujou malou placku:-))) ach my ješitní Češi…
bych vám kritikům trojpily přál dát si pár kopců na dlouhý trase a hned byste změnili názor. Samozřejmě kdo dává víc jak 10tkm/rok se obejde i v krpálech s dvojkou
Luxusní…
To si dovedu představit. Teď už je to jedno – ale nešlo to řešit Compaktem? 50–36
kubad: víš kolik dalo práce sehnat trojtác s karbonovýma klikama? .-)))))
mě se líbí a trojtalíř mi nevadí, právě naopak, kdybych jezdil silnici tak bych byl bez něj v pytli :o)