docela mě to taky překvapilo. Byl jsem tam tak 6 let zpátky napěšo a taková eroze tam nebyla. řekl bych, že problém je v motorkách, co tam jezdí nelegálně. Stopy tam byly vidět často
kazdopadne proti beskydam tam je porad spousta peknych kamenu a skalek stale stabilnich, nesype se uplne vsechno a traily jsou uzke..
no, letos jsem kousek toho hrebenu jel po delsi dobe a celkem mne ty volne sutry prekvpily, cesta za poslednich cca 10 let co tam jezdim dost zerodovala :-/
to netuším. My jsem jeli/tlačili kola z druhé strany z Turiecke doliny. Vede tam ale nějaká zvážnice, první asfaltka, pak šotolino/hliněná cesta do cca 1150 metrů. Pak už se musí kombinace ježdění a tlačení nahoru na Minčol.
Náhodou nevíš jak to vypadá s lanovkou pod Křižavu,jestli jezdí a bere kola?Z Vrútek po asfaltu se mi nechce,když tak zkusíme z Martinek po žluté…nějak to nahoru už dostanem:)
pitos: dostat se na hřeben je docela náročné, pokud člověk nejede po asfaltce z Vrútek, hřebenovka je taky hodně náročná, ale některé tech. pasáže jsou fakt luxus. Docela mě sralo hodně volných kamenů ve sjezdech, to bylo spíš nepříjemné a za zády
nj, tráva byl suchá už víceméně. Vzadu vlevo na hřebenu je vidět vysílač Křížavy.
Krása.Má to plasticitu a hloubku. Spoustu valérů hnědé. Jen si na tu trávu sáhnout
Úplně na jedničku bohužel nedopadla, zakladatel vlánka boubou první den při sjezdu do Súlova spadl a zlomil si klíční kost, takže jsme mu museli volat sanitku. No co se dá dělat, nakonec to dopadlo dobře. Jen mu zafixovali v nemocnici v Žilině
jj, dojeli jsem do sedla Mariková a pak sjeli na Kunerad. Vytlačili jsme biky na Minčol a dali tuto část hřebene. Je to ale jiný level ježdění, jak do fyzické, tak do technické náročnosti.
Jo, a kam jste až dojeli po hřebeni? Tipoval bych to tak do sedla Maríková, nebo dál?
Vidím, že akce se vydařila na jedničku ;-)
první relativně uvěřitelná fotka,která nevypadá jak z omalovánek :))
25.9.11 21:50