@bubaCZ vzorek tam ještě nějaký je, ale boky pláště sou zralé na pořádnou tlamu :D za mě to už dávno mělo být v koši, nebo na zimáku
Také si myslím, že by to ani novej nepřežil a to bych byl teprve nas… takle mi to bylo úplně volné, teda myslím ten plášť, né že jsem nedojel.
Takovej vzorek bych taky ještě nepřezouval.To je pěkná *********.Někteří lidi už to tady přehánějí .I kdyby jsi měl úplně novej tak by se ti to stalo úplně stejně.To že máš trochu sjetý figury ještě neznamená,že se ti zmenšila vrstva na kterých jsou.
Jinak bych chtěl ještě napsal, že za cca 3000 km toto byl první defekt!!! Proto jsem uchlácholen ani nenazul novej na závod, ikdyž už byl připravenej v garáži.
10.9.11 20:18
Já osobně si na Contíky nemůžu stěžovat, pláště na kterých neznám slovo defekt. A to ani na silničních GP4000 a navíc ohromná kilometrová výdrž. Měl jsi prostě smůlu.
Myslíte, že novej by se takto neproříznul? Já myslím, že i novej RK by ten šutr odepsal. Bylo ve 40 km/h. Musel to být pěkně ostrej sviňák schovanej v trávě.
Já ho chtěl ještě 14 dni dojet, tento závod, kterej měl být dle kamaráda a videa dost rychlej a terénu prostej a pak ten do vrchu po asfaltě. No už jsem nazul novej.
plášť už od pohledu to měl za sebou, prostě na tomhle se zavody nejezdí, pak se nediv žes nedojel
No jo chyba jezdce a 3000km na zadku je fakt už dost, na tom už bych nejezdil :)
2,5 až 3 bar, ale je to spíše tím, že celé prázdniny trénuju na jeden závod do vrchu a tak jsem je orval po asfaltě.
ja to rikam furt jinak musis vozit desny tlak ze se ti sjizdi jen ten stred… ;-)
Nějakej šutr. Já si toho nevšimnul, nahodil novou duši a vyrazil stíhat. Kupodivu jsem ještě 2,5 km ujel.