Funguje, nefunguje, líbí, nelíbí… To nikoho nezajímá. Když se tomu udělá dobrý marketing tak se to prodávat bude. A o tom to je. Z 29" jsou taky všichni poprděný. Se divím, že nedělají 30" silničky…
jak pise Kubad, brzdnej vykon kotouce bude daleko vets,i nez co dokaze prenest plast na silnici, tudiz zbytecny.....
pro mě zbytečné, ale když to někomu bude vyhovovat ať si to jezdí, ale snad to nezruší klasické brzdy.
A čo tak brzdný padák v podsedlovej brašničke. :-)
Fuj…silnice má zůstat silnicí!! MTB jedině koutouče..tady jedině ráfkové brzdy..styčná plocha plášťů a styčná plocha brz na ráfcích mluví za vše
mě se to nelíbí. a pověry o karbonu a vodě v praxi nepotvrzuje brzdí to pořád dostatečně s ohledem na to co udrží pneu
tohle snad na CX na silnici je to prostě zbytečné marketing to bude tlačit a ovce kupovat
Me by se to libilo, ty kotouce nemusi byt extra vykonne, takze muzou byt mensi a predstava, ze by se mi R-Sys rafek neprobrzdoval me tesi, navic kdo mel/ma karbony tak vi, ze na mokru je to celkem krize a kotouce by to krasne resily, ze ? ;-)
Pred par lety byla stejne nesmyslna kokotina treba 29", kotouce, celoodpruzene ramy u MTB XC a podivejte jak to vypada ted… Dokonce na tom vyhrava cesky rider MS XC :-) A to navic dloouho Kulhec jezdil vyhradne pevnou vidli…
nepřekvapuje mě, že jsi to sem dal, jedna vlna prosadit kotoučovky proběhla před cca 4mi lety bez efektu, nedivím se …
lehčí ráfky to neumožní, naopak kola budou těžší díky obrovskému namáhání na jedné straně u středu, těžší a hlavně tužší vidle, a aerodinamika v prdeli – prostě sámé pozitiva – jak to vypadá je taky na blití :-(
*********! V 53×11 se na to ptali mechaniků na tour de france kazdy si tukal na čelo…
nevím jestli zrovna jen u tohohle ale vypadá to docela humusně :-( silnička má být s klasikou, je to takový šmrncovní elegance sama. Přínos na plášti nulanula nic podle mě žádný :-(
Nevím, já jezdím pouze na silnici, ale toto bych si na ni nenechal dát !
Má to i plusy – lehčí ráfky a konstantní brzdný výkon. Celkové váhy bych se nebál, když vidím, kam směřuje vývoj v mtb. Dle mého bude největší problém modulace výkonu a konstrukce dostatečně tuhých předních vidlic.
Můžou být lehčí ráfky, ale zase musí být silnější výplet, nevím jak aerodynamika a hlavně brzdný výkon současných brzd je daleko větší než adheze pneumatik.
10.9.11 14:55
Nevypadá to zle, ale co váha? Opravdu to je na silničce potřeba?
To je normálny posun dopredu. V-éčka na MTB vymierajú, výrobcovia sa budú snažiť zaviesť štandard pre kotúče na všetky typy bicyklov. Tak to má byť, vývoj nezastavíš ;-)…
10.9.11 14:05
Mi to neva, na CX se mi to vyloženě líbí a na silničkách nevadí…