Silničky a kotouče

Přidat foto

Dle mnohých je to nevyhnutelné. Což?

(vloženo 10.9.11)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kubánec
Kubánec

13.9.11 14:33

Funguje, nefunguje, líbí, nelíbí… To nikoho nezajímá. Když se tomu udělá dobrý marketing tak se to prodávat bude. A o tom to je. Z 29" jsou taky všichni poprděný. Se divím, že nedělají 30" silničky…

Reagovat
Meridabiker
Meridabiker

12.9.11 17:40

jak pise Kubad, brzdnej vykon kotouce bude daleko vets,i nez co dokaze prenest plast na silnici, tudiz zbytecny.....

Reagovat
delfyn
delfyn

12.9.11 09:07

pro mě zbytečné, ale když to někomu bude vyhovovat ať si to jezdí, ale snad to nezruší klasické brzdy.

Reagovat
strikedevil
strikedevil

12.9.11 08:43

A čo tak brzdný padák v podsedlovej brašničke. :-)

Reagovat
daldrum
daldrum

11.9.11 23:44

Pro mě absolutně zbytečné. Marketing.

Reagovat
t29
t29

11.9.11 16:20

normální… něco takového používám, jen to má odpruženou vidli :)

Reagovat
banton
banton

10.9.11 23:56

Fuj…silnice má zůstat silnicí!! MTB jedině koutouče..tady jedině ráfkové brzdy..styčná plocha plášťů a styčná plocha brz na ráfcích mluví za vše

Reagovat
bikerman2
bikerman2

10.9.11 22:43

nepotrebne,ska­rede,s esteti­kou to nema nic spolocne.....

Reagovat
kubad
kubad

10.9.11 22:03

mě se to nelíbí. a pověry o karbonu a vodě v praxi nepotvrzuje brzdí to pořád dostatečně s ohledem na to co udrží pneu

Reagovat
kubad
kubad

10.9.11 22:02

tohle snad na CX na silnici je to prostě zbytečné marketing to bude tlačit a ovce kupovat

Reagovat
maedva
maedva

10.9.11 20:50

Me by se to libilo, ty kotouce nemusi byt extra vykonne, takze muzou byt mensi a predstava, ze by se mi R-Sys rafek neprobrzdoval me tesi, navic kdo mel/ma karbony tak vi, ze na mokru je to celkem krize a kotouce by to krasne resily, ze ? ;-)

Reagovat
kubad
kubad

10.9.11 20:50

IMHO nesmysl 29 tu v podstatě bylo dřív než 26

Reagovat
maedva
maedva

10.9.11 20:47

Pred par lety byla stejne nesmyslna kokotina treba 29", kotouce, celoodpruzene ramy u MTB XC a podivejte jak to vypada ted… Dokonce na tom vyhrava cesky rider MS XC :-) A to navic dloouho Kulhec jezdil vyhradne pevnou vidli…

Reagovat
raceman
raceman

10.9.11 20:40

kravina :)

Reagovat
skobic
skobic

10.9.11 20:38

dle mě kokotina

Reagovat
grafik
grafik

10.9.11 20:37

nepřekvapuje mě, že jsi to sem dal, jedna vlna prosadit kotoučovky proběhla před cca 4mi lety bez efektu, nedivím se …

Reagovat
kubad
kubad

10.9.11 20:03

lehčí ráfky to neumožní, naopak kola budou těžší díky obrovskému namáhání na jedné straně u středu, těžší a hlavně tužší vidle, a aerodinamika v prdeli – prostě sámé pozitiva – jak to vypadá je taky na blití :-(

Reagovat
Mig_all
Mig_all

10.9.11 19:30

*********! V 53×11 se na to ptali mechaniků na tour de france kazdy si tukal na čelo…

Reagovat
Brontosh
Brontosh

10.9.11 19:03

Totalni hovadina. Chce se mi zvracet.

Reagovat
Bafoon
Bafoon

10.9.11 18:37

nevím jestli zrovna jen u tohohle ale vypadá to docela humusně :-( silnička má být s klasikou, je to takový šmrncovní elegance sama. Přínos na plášti nulanula nic podle mě žádný :-(

Reagovat
Lepra Z Metra
Lepra Z Metra

10.9.11 16:07

Nevím, já jezdím pouze na silnici, ale toto bych si na ni nenechal dát !

Reagovat
bimjeam
bimjeam

10.9.11 15:54

a kedy sa začnú robiť 29" silničky ???? :)

Reagovat
pesimum
pesimum

10.9.11 15:50

Na silnici se nebrzdi přece.

Reagovat
easyrider
easyrider

10.9.11 15:32

Má to i plusy – lehčí ráfky a konstantní brzdný výkon. Celkové váhy bych se nebál, když vidím, kam směřuje vývoj v mtb. Dle mého bude největší problém modulace výkonu a konstrukce dostatečně tuhých předních vidlic.

Reagovat
nooski
nooski

10.9.11 15:27

Můžou být lehčí ráfky, ale zase musí být silnější výplet, nevím jak aerodynamika a hlavně brzdný výkon současných brzd je daleko větší než adheze pneumatik.

Reagovat
kubad
kubad

10.9.11 15:22

potřeba to není a má to jen samé negativa na silnicce

Reagovat
Toutou

10.9.11 14:55

Nevypadá to zle, ale co váha? Opravdu to je na silničce potřeba?

Reagovat
winter78
winter78

10.9.11 14:53

To je normálny posun dopredu. V-éčka na MTB vymierajú, výrobcovia sa budú snažiť zaviesť štandard pre kotúče na všetky typy bicyklov. Tak to má byť, vývoj nezastavíš ;-)…

Reagovat
Sgt Pepper

10.9.11 14:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
black.horse
black.horse

10.9.11 13:51

Mi to neva, na CX se mi to vyloženě líbí a na silničkách nevadí…

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirorek2 16
GrebFuf 8
puka 13
Ondrejst 17
s4r 17
trpaslik72 8