V tom příčném sváru to začne brzo praskat. Navíc před svařováním se lak odstraňuje chemicky nebo opalováním a následně se lehce oškrabe zbytek. Tohle bylo vybroušeno natvrďáka i s materiálem.
27.7.11 17:49
Ty příčné sváry jsou fakt blbost.Stejně už se dívej po novým rámu,páč tenhle má hodně krátkou čárku života.
27.7.11 15:38
alébrž na tom broušeným vidím že se udělaly hrany, tak fakt zajel do matrošu :(
27.7.11 14:40
Mr. Pš – pokud seš zámečník tak víš že se dá i bruskou ubrat naprostý minimum materiálu ať už papírovym kotoučem nebo lamelákem to je jedno osobně bych tě chtěl vidět jak bys z toho drbal lak a barvu šmirglem xD xD xD
27.7.11 13:57
27.7.11 13:42
27.7.11 11:44
záruka nebyla?
jednoduchy, mas malej ram! v popisu mas napsano 18, tady tvrdis, 20 a evidentne bys mel mit XLko:)
A posledni vec. Merim 182, ram je 20,5 a sedlovku mam proklate hluboko v sedlove trubce. U me problem ve velikosti ramu opravdu nebyl.
Ten pricnej se trhal tahem. V patek ti sem hodim fotku at vis jak to vypada. Ted nejsem u kola. Z toho popisu to mozna nemusi byt srozumitelne. Kazdopadne je demence vyrobce, ze to nevyztuzuje automaticky, kdyz je to tak namahane.
Hehe. Kde ti to varili? Me uplne identicky varili NRS (mam stejne jako ty) u Barese. Okolo ramove trubky mi to po oprave skutecne prasklo. Hned pri prvni vyjizdce. Tak tam dali druhou vyztuhu a uz ji nevarili pricne, ale jen podelne.
26.7.11 22:50
Ked mas sedlovku pol metra vytiahnutu ani sa necudujem ze to prasklo. Nabuduce kup vacsi ram.
Máš to spravený líp než já, ale praskne Ti to dokola horní rámové trubky, tečnou na ten svar…tak za 3 – 4 měsíce.