Specialized Demo Carbon

Přidat foto

(vloženo 23.7.11)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kesu
kesu

26.7.11 16:20

jj 2012 by mělo bejt karbonový a doufám že bude i gambler abych si konečně mohl koupit karbon DH:)

Reagovat
khenia
khenia

25.7.11 03:34

Kynio: to jsi slyšel kde, že se u DH neřeší gramy? Né vždy se vyvezeš na kopec lanovkou. A komu by se chtělo tahat do kopce takovou krávu těžkou. Dokonce i při jízdě dolů je poznat každý shozený gram. Kolo se hned chová jinak.

Reagovat
Dav...1
Dav...1

23.7.11 18:39

Frostty : No nevim kde se to u RB zadrhlo DH/FR. Uz by konecne mohli neco nabidnout.

Reagovat
Frostty
Frostty

23.7.11 18:33

A teď už je na tahu snad jedině RB..:O)

Reagovat
roud
roud

23.7.11 18:15

JakeF – s tím vařením hlíny to vidíš jako moc velký scifi

Reagovat
Draw in soul
Draw in soul

23.7.11 14:41

samej rozumbrada tady :)

Reagovat
Vilém
Vilém

23.7.11 14:17

ty vole, taky jsou zase vseznalci:)

Reagovat
JakeF
JakeF

23.7.11 12:18

Až ti to praskne hned vedle toho sváru, tak uvidíš… Samozřejmě, že ne tak levná, ale když si vezmu cenu top-end rámů kolem 60k, Demo tak 100k, tak vzhledem k ceně novýho je to malá částka.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

23.7.11 12:12

Mě u Bareše zavařili naprasklýho BigHita za 250 korun a vypadá to, že to bude držet v pohodě, nějak si nedovedu představit, že by oprava karbonu mohla bejt stejně levná.

Reagovat
o5majkl
o5majkl

23.7.11 12:07

opravit se dá, ale určitě nesouhlasim s „pár korunama“ :) v porovnání s hodnotou rámu to až tak velká částka neni, ale zadáčo to taky neni…

Reagovat
JakeF
JakeF

23.7.11 11:55

Přesně naopak… Hlínu zavaříš jenom velmi těžko (musí se sundat lak a celej rám zahřát a pak až svařovat), zatímco karbon se v pohodě opraví, jen ztratíš pružnost, což je ale u DH jedno.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

23.7.11 11:52

@ JakeF: Karbon se snadno opravuje? Já pořád slyšim akorát jak jsou karbonový rámy při poškození na odpis, zatímco hlínu zavaříš.

Reagovat
JakeF
JakeF

23.7.11 11:47

Karbon má na DH jednu velkou výhodu a to je právě jeho snadná opravitelnost. Vydrží ± stejně, jako hlína, ale přitom je lehčí a v případě problému se za pár korun opraví a jezdí dál.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

23.7.11 11:40

@ Kynio: Kdyby jim („oni“ sou předpokládám profíci) to bylo jedno a nehráli si na váhu, tak na těch karbonovejch rámech jezdit nebudou:)

Reagovat
roud
roud

23.7.11 11:34

Kynio – nežiješ ty trochu mimo realitu ? carbon se na sjez´dákách a vůbec mtb všech disciplín používá už x let

Reagovat
Kynio
Kynio

23.7.11 11:32

ale na sjezďáku ti jsou gramy na nic. Jestli to má půl kila víc, nebo míň je jim uplně šumák..Oni si nehrají na váhu

Reagovat
Kubas.1
Kubas.1

23.7.11 11:25

už to dělá víc výrobců, a svorně tvrdí, že to vydrží… i když já bych taky radši oželel pár gramů a bral Al verzi

Reagovat
Horac
Horac

23.7.11 11:10

Jo lehčí bude tomu věřím i já :) Ale co se stane s karbonem když to spadne na kámen?

Reagovat
Pedro404
Pedro404

23.7.11 10:52

Žeby byl lehčí?

Reagovat
Kynio
Kynio

23.7.11 10:49

achjo oni už nevědí co inovovat. Na co asi bude na sjezďáku karbonovej rám..řekl bych na co, ale nechci bejt sprostej

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 21
FreeBoy 21
Lister 22
gersa 16
easyrider 2
Kubánec 46