Sice az v pulce sezony, ale presto… testik novych stroju na Kokorine
(vloženo 26.6.11)
Dobrá recenzce… Ve velu by s těmahle informacema dokázali potisknou 4 stránky :-))
a uz to meni smer. Proste a jednoduse si kazdy z nas vybral po cca pulrocnich testech vseho mozneho to co mu nejlepe sedlo do ruky. A propos, v pripade ramu s DHXAir5.0, neni rozdil ceny ramu trojnasobny, ba ani dvojnasobny ale cini cca 50% ceny IQ6
Samozrejme vestoje se rozhoupe oboji. Zvlada stabilneji rychlejsi tahlejsi zatacky, cejtim se na tom bezpecneji s vetsim naklonem, nadruhou stranu do slalomu mezi stromama to clovek musi posilat razantneji nez IQ – tam staci lehce cuknout riditkama
301: Celkove vetsi allaround, clovek sedi vic uprostred, do vyjezdu se fakt malo zveda i s 60mm predstavcem, propedal tlumic nema, takze tezko rict jak by to chodilo s nim, nicmene s otevrenym to houpe asi i min nez IQ6 s PP.
ale je to zvladatelne praci s tezistem. Vyssi vaha ramu, zadek je vetsi zehlicka s DHX air, propedal dost pomaha, pak se to ani nak moc nehoupe, kdyz clovek neslape zeli. Jde ochodneji na zadek a je to celkove takove vic na blbnuti.
Tak on to primarne nemel byt srovnavaci test, spis test konkretnich nastaveni apod. nicmene samozrejme odpovim. IQ6, celkove kratsi, kratsi zadni stavba, hbitejsi a trosku nervoznejsi, stavena vic na dolekopcom, ve vyjezdech se o dost vic zveda
no to jsi to demokraticky rozseknul, abys nikoho neurazil, tak aspoň v čem jsou rozdílná (kromě 3násobného cenového rozdílu rámu)?
Zatim maximalni spokojenost obou majitelu. A ty kola jsou fakt hodne rozdilna, byt papirove podobna kategorie.