Velikost | L |
Hmotnost | 13 kg |
Rám | GT Triple Triangle design 6061 butted aluminum |
Vidlice | RockShox TORA, 85-130mm u-turn s nastavenim odskoku, vymenena pruzina za silnejsiu (X-firm) |
Hlavové složení | Zero Stack |
Kliky | Truvativ 5-D, 44,32,22 zubkov |
Středové složení | Power Spline Cartridge |
Přesmykač | Shimano Deore LX |
Měnič | SRAM X.9 Trigger |
Řazení | SRAM X9 |
Kazeta | SRAM PG 990 11-32 |
Řetěz | SRAM PC 991 |
Náboj přední | Shimano F-M535 Disc |
Náboj zadní | Shimano F-M535 Disc |
Brzda přední | Shimano Deore Hydraulic - 203 mm Formula kotuc |
Brzda zadní | Shimano Deore Hydraulic- 160 mm Deore kotuc |
Brzdové páky | Shimano Deore Hydraulic |
Ráfek přední | WTB Speed Disc |
Ráfek zadní | WTB Speed Disc |
Dráty | DT Swiss Stainless |
Pedály | Crank Bros Candy |
Řídítka | GT 6061 Butted Alum Adventure bar, 50mm a 7 stupnov |
Představec | GT Design, 10 stupnov |
Sedlovka | GT Forged Alum QR |
Sedlo | SDG New Bel Air |
Pláště | Tioga Yellow Kirin predny 26 x 2.3 / Blue Dragon 26 x 2.1 zadny |
Docela by me zajimalo jaq na tom sou tetka ty brzdy. Jestli to vubec stoji zato.
Kolo moc pekny. Kamos si koupil to same. Moc prosim:kde si sehnal pruzinu a kolik te stala. Potreboval bych tak na 85kg. Diky za odpoved
„I love GT“ … ale ta vidle je prehnana, bez vahy (zanoreni) bych to fotil na tech 85mm, takhle to vypada jak vyskakana koza, dost divny na HT „skoro-chrta“ .. ale jinak ..
203mm kotouč se mi zdá zbytečný a ke kolu se nehodí. Časem bych dal lepší kliky
Náhodou to nevypadá s tím 205 kotoučem vůbec špatně. Sám uvažuji o změně na větší.
hm, tak hroznější fotky tady snad ještě nikdo nemá… :-P
nevim no takovym xc kole 203mm kotouč mi přijde poněkud přehnanej