Dobrej začátek pro Venge, ve čtvrtek ho v Londýně představili a dneska na něm M. Goss vyhrál Milan – San Remo
Na všem se dá jezdit rychle, pokud na to má jezdec nohy ;-)
Pesimum – schválení technického řešení kola ano. Váhový limit to prolomit nesmí. Dneska každá značka profi pelotonu postaví kolo pod UCI limit, když bude chtít
jedinej duvod, pro kterej sem ochotnej uznat karbon je, kdyz se nekomu povede neco takovyho… fakt cistej design!
vau, krasavec:-)
Líbí moc. Jen mě napadá jestli není lepší přidat matroš na rám a vyrobit tak tužší kolo než to pak dovažovat. Z pohledu marketingu jasně ne, ale pro jezdce?
Třeba UCI přehodnotí hmotnostní limit, jinak je to pěkné zdůrazňovat, že je to nejlehčí závodní stroj, když se musí, jak již bylo zmíněno doplnit závažím.
Tolik práce to dalo a nakonec to dopadne tak, že tam budou muset přilepit kilové závaží aby mohl na start – ale aspoň pro hobíky je šance mít fakt lehký kolo.
silničky mě neberou… po technický stránce tomu moc nerozumím… :-) ale tohle je fakt krásný a geniálně jednoduchý design
Nádhera…další k Dream bikes..
V sobotu na něm pojede pár lidí Milan – San Remo. http://www.cyclingnews.com/…lan-san-remo