To jsou ty dve praskliny, budu vdecnej za kazdou radu, primo v Mora aerospace mi technik kterej se driv zabejval vyrobou rek ze je to nejblbejsi misto a ze nevim jestli to vubec pujde…
(vloženo 26.1.11)
roud: mohl bych se pripadne domluvit nejak s tebou na tom vareni, uz nejaky kontakty mam ale nevim co z toho bude…dik za info, kdyztak mail
hm nic moc pozitivni reakce tu nevidim, kazdopadne na zdi mi to viset nezustane, necham to zavarit a uvidime co se bude dit.....
…zavařit TIGem s drátem stejné nebo podobné kvality (máš to přesně z čeho? alfa-beta slitinu?) a krásně začistit… A to nebude všechno…
jen si představím tu opravu: hezky vybrousit, udělat svarové plochy, chemicky vyčistit (ne jen tak ledajakou chemikálií), šup s tím do kotce, kde bude všude Argon čistoty min 99,998% (svar musí být chráněn plynem do teploty 200 – 300°C)…
tak na to jsem zvědavý. Jestli se ti to někde podaří nechat svařit, tak sem hoď fotku
kubad – jakej rám se ti rozlít ? případně co s ním máš v plánu dělat ? :O)
nedávno mě ulítl rám za hlavou, a já šel krásně přes rodla není to vůbec příjemný pocit a mám obavu že s touhle vidlí tě dřív nebo později čeká :-(
…a protože ty máš těch prasklin ještě víc než má kamarádův stroj (7 mm) a na ještě blbějších místech, tak než si chystat slušnej balík peněz (víme, kolik by nás to stálo v Honeywell), tak si raději kup nějakou novou.
Titan? Teď řešíme s kolegou trhlinku na jeho Morati v oblasti sedlové objímky… :-) Svařování Ti není žádná sranda…
svařená v tomto místě, to bych měl pak strach na tom jezdit. aspoň vím kde mám tu svoji kontrolovat, až se tohle stane tak z ní udělám pěknou dekoraci v garáži :-)
coz jak to bude vypadat, to je mi burt, je to zespoda a zezadu, nijak extra vokaty misto, spis to co to vydrzi, to je horsi, aby to za mesic neprasklo hned vedle toho novyho svaru......
svařit to půjde na 100% ale co to vydrží a jak to bude vypadat ti nikdo neřekne :O(