Úvaha o Righty rámu. Aneb co je lepší než krypl? Dvojitý krypl :D Další rendery ve větším rozlišení zde
(vloženo 16.1.11)
Zdravím, v čem to děláš..? Máš nějaký spešl program nebo něco jako cinema 4d?
17.1.11 10:46
v archivním čísle cykloservisu někde z roku 98 bo 99 byl vyfocenej prototyp tehdejšího GT I-drivu s jednostrannou zadní kyvkou…a fungovalo to. Ale nechce se mi jít do sklepa, najít to a vyfotit to a dát to sem:-D
Kazeta by mohla byt uchycena prino v ramu, zadni kolo do ni vlastne nasunes. Nicmene na prehazovacku by to chtelo nejake to raminko.
podle mě ale bude hodně komplikované to kolo sundat
taky by mohla byt duta osa a drzak na prehazovacku a lano vedeno tudy
pokud vím tak nic nového, dokonce myslim že některý urban cannony šly se zadní righty do výroby
Ale je pravda že by mohla bejt přidělaná za osu…
A hazka na náboji bejt nemůže :-)
to by tam musela bejt osa jako prase aby přenesla ten výkon od záběru… to je podle mě blbost
A co kdyby všechno bylo lefty? Odpadly by problémy s brzdou a kazeta přece stavbu nepotřebuje
no v dnešní době rozmachu různých převodovek v nábojích či u klik by tam ta kazeta vlastně vůbec nemusela být… pak by se to dost zjednodušilo.
Podle mě je kazeta trošku hloupá, neboť nepůjde udělat tak, aby nečučela do prostoru..Zadní stavba by musela směrem do výpletu a to zas těžko řešit výplet (viz letmý zadní kolo u motorky). Podle mě by byl třeba rohloff mnohem vhodnější..
aby se to všechno vzadu vešlo na pravou stranu, nedokážu si představit ten Q-faktor:-)
třmen, hazka, smysk a teoreticky i kazeta by mohly zůstat původní, jen náboj se udělá speciál. Největší problém tu je ale v pozici kazety vůči převodníkům, je totiž moc na boku takže řetěz by měl náběh pod velkým úhlem. I to by se ale dalo dořešit :)
pěkný, ale asi by musel cannon začít vyrábět svůj vlastní zadní třmen :)
16.1.11 22:47
je to ještě nedořešený, ale dalo by se na zadní rameno přidat ramínko a na to by se přišroubovala hazka jak na běžném kole.