Petr L.: taky sem si říkal, ale moc velkej výběr vhodných poplocků není :( hlavně chybí to „vahadýlko“ který by mačkalo ten pístek..je tam jen to velká páčka..
Poslední co plánuji… jen kdyby ta objímka nebyla červená… :(
Kynio:tak to by potom upravit na dalkove ovladani nemel byt tak velky problem, sehnat nejakou packu treba z locku na vidli a upravit si to.
Dan: jak píše PetrL. Snížení sedla je dobré zvlášť v technických a prudších sjezdech. Ovládání je daleko jistější. Zkus si sjet technický sjezd se sedlovkou vysoko a pak si ho sjeď po snížení. Rozdíl je velký.
Petr L.: mám verzí 950 ročník 2010, ta je nachystaná na oba způsoby ovládání ;)
V zimě nepoužitelná – zamrzá, a zadní plášť rozdírá bovden při použití na vyšším zdvihu. A ze začátku pojezdu, při prvním zasunutí se jí, jakoby, nechce. Jinak supr věc.
mpIII. Coz kdyz nekde v Alpach uz potreti za hodinu slejzas, sundavas sedlo, a zase slejzas a vracis ho do spravny pozice je celkem vopruz, takze o ni taky uvazuju…
8.1.11 18:30
můžete mi říct využií teleskopické sedlovky, připadne mi to zbytečné (není to žádná provokace !)
samotna packa by ti nepomohla, chybelo by ti tam uchyceni pro bovden, ale nejak zbastlit by se to dalo
vím, ale můj rozměr měl chlapík jen ve verzi s páčkou :( jen se nikde ovládání nedá sehnat, to je divný
Puvodní sedlovku jsem mel s packou pod sedlem, ale ovladani z riditek je 100× lepsi
Taky sem si udělal takovou radost, jen by se hodilo ovládání z řidítek..kdo se ho rád zbaví?? :)
592g komplet s dalkovym ovladanim i lankem bovdenem… 30,9 x cca 400 ( je to nejakych 38 jestli se nepletu ) – tak jsem si ji poridil na vanoce ;-)
cca 520g… ale je to paráda. Budeš moc spokojenej. Taky sem jí na podzim kupoval… je to boží věc.