Mrtvý DT Swiss XR 4.2

Přidat foto

najeto 10500 km. mohl vydrzet vic, ale cest jeho pamatce.

(vloženo 5.1.11)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
horis
horis

9.1.11 17:49

U mě byl na vině jasně probržděnej ráfek…ale řek bych že malej náraz taky náraz, nehledě na vzniku protitlaku a různejch dalších fyzik. sil.

Reagovat
kojot
kojot

6.1.11 20:25

nedodrzeni maximalniho tlaku u me nehrozi, mam to mekke jak maslo. vazim 71 kg, tam asi taky problem nebude. a jezdim jak baba s nusi, takze agresivni jizdou jsem to taky neznicil. tohle je zadni, predni je zatim bez problemu.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

6.1.11 10:50

na běžný ježdění preferuju před 4,1 a 4,2 radši 717ky. váha stejná. Dva páry jsem jezdil a prodal a dva jezdím ted a drží. Nepřetahovat výlplety a nefoukat přes 50psi a vydrží dost.

Reagovat
Mobidyk1
Mobidyk1

6.1.11 07:32

nechci moc hanit když je nejezdim ale už jsem jich viděl nějak moc zničenejch a jinak zohýbanejch :(

Reagovat
prtavec
prtavec

6.1.11 07:14

prtavec
prtavec

6.1.11 07:12

jinak jako duvod prasknuti se udava nedodrzeni max povoleneho tlaku, ale tohle u me neplatilo, vozim kolem dvou baru, najeto mel kolem 6.000km. Vaha jezdce 85kg, jezden nezavodne a zadne skoky, ani nedostal ranu, na zadnim kole, predni byl OK

Reagovat
prtavec
prtavec

6.1.11 07:09

5.5: vadna serie? vim o nekolika takto prasklych 4.2 kupovanych v rozmezi vic jak roku, pochybuju, ze to bude jen vadna serie…

Reagovat
PietroUL
PietroUL

5.1.11 23:23

Nedávno mi prasknul na úplně stejnym místě, najeto taky cca 10 000.

Reagovat
5.5
5.5

5.1.11 20:49

Tyto DT 4.2 měli „vadnou serii“ – podle vyjádření technika z Bottica. Kamarád měl úplně stejný problém, popraskaný po celým obvodu !

Reagovat
smith22
smith22

5.1.11 20:17

Může někdo sepsat hlavní důvody proč to tak praská?špatné centrování?zachá­zení?váha jezdce?ráfky z odlehčených materiálů?Já mám obyč Alex DP17 Disc, najeto přes 8tis. a ani mě nenapadlo, že by mohli prasknout.Tak mě nestrašte :-)

Reagovat
madcat
madcat

5.1.11 20:02

10500 km by bylo krásný, mně stejně rupl sun cr17a po nějakých 1300 km :-/

Reagovat
tmax
tmax

5.1.11 19:56

moje majú niečo cez 11 a sú OK, no som ľahký a nefúkam vysoké tlaky

Reagovat
blesk888
blesk888

5.1.11 18:52

no když to čtu, tak doufám, že mi moje DTčka nějakou dobu vydrží, jakým způsobem jezdíte? závody?

Reagovat
horis
horis

5.1.11 17:42

můj ritchey ocr byl po zhruba 15 000km oddělán tlakem pláště..probržděný ráfek prasknul po obvodu při nedělní vyjížďce

Reagovat
MJ24
MJ24

5.1.11 16:13

naštěstí mě mavicy jak 221 nebo 317 odešly až když sem je probrzdil véčkama, a to bylo tak po 15–18 tis

Reagovat
šlapatko
šlapatko

5.1.11 15:57

Takhle mi prdnul DT 4,1 i Mavic 717.U Mavicu se uvolnily i kolíky v ráfku.Nájezd kolem 5000km, foukáno do 40 psi.

Reagovat
kojot
kojot

5.1.11 15:25

po obvodu rafku jsou jeste dalsi 3 podobne praskliny

Reagovat
maedva
maedva

5.1.11 15:14

Me praskly dva rafky a pokazde u niplu, takhle ze vnitr to je teda neco…

Reagovat
prtavec
prtavec

5.1.11 14:53

to je jeste slusnej najezd. Me vydrzel podstatne mene a dopadl stejne

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 21
FreeBoy 21
Lister 21
gersa 16
easyrider 2
Kubánec 46