Velikost | M |
Hmotnost | 11,7 kg |
Rám | Sc.Gen.MC 2950g /stř.,smyk,hl.sl,bovd.,tlumič |
Vidlice | Megura Laurin 130 1900g |
Tlumič | Scott |
Kliky | XTR 680 g |
Středové složení | XTR 106g |
Přesmykač | XT |
Měnič | X.O. 196g |
Řazení | X.O.grip 200 g/vč.lanek/ |
Převodník | XTR |
Kazeta | Sram/XT252 g! |
Řetěz | HG70 280g |
Náboj přední | Mavic SL |
Náboj zadní | Mavic SL |
Brzda přední | Formula Oro Puro 160 mm 354 g/komplet/ |
Brzda zadní | Formula Oro Puro 160 mm 373g /komplet/ |
Brzdové páky | Puro |
Ráfek přední | SL 1615g/výpl.komplet s QR,diskem,pláštěm |
Ráfek zadní | SL 1742g/komplet viz výše/ |
Dráty | SL |
Pedály | Cr.Bros 275g |
Řídítka | FSA Carbon Rizer 160g |
Představec | Scott 167g |
Sedlovka | Scott 274g |
Sedlo | Pells 194 g |
Pláště | Schw.Smart Sam, Hutch.Bulld. 1370g |
teď jsem zjistil, že se mi předchozí model klik XTR líbí mnohem víc :-) ale jinak kolečko je to povedený…
jo jo, to byly časy, furt něco nového. Choroba se vyvíjí v čase a názory stejně tak. Ale pořadí v tuhosti je takové: 1/Lefty 2/Pike 3/Magura 4/ hromádka nic a 5/PACE hanz: pevnou vidli nebo pevnou osu? Sem slušně pořídil HUGI 440 FR, tak postavím 20 mm vp
si pamatuju že když byla v modě pace tak byla tuhátuhá tuhá, pak přišla lefty a ty byla taky tuhá, pike byl taky tuhej a magura je taky tuhá…myslím že by sis měl koupit pevnou ta je totiž nejtužší když je to to co tě nejvíc zajímá..jinak bike vymazlenej
Tutite: je videt, ze nemas poneti o cem mluvim…bez te trubicky se tam dlouhodobe neobejdes ani kdyz to zoptimalizujes jak chces…proste mechanice se nevyhnes.
tink: hloupoučká připomínka, víš, je tam taková dvojitá, k rámu přišroubovaná kolejnička, kterou optimalizuješ vedení lanka k přesmykači, ale to je snad na každém biku, který má spodní vedení. Už jsi jak moja, taky uměle vytváří problémy..
Tut: no vyhodit lze, ale co pak bez ni? Stejny problem mel i Maverick ML8 :-/
to tink: trubička se dá vyhodit né? to petebike a venda: t.č. má bike 11,5 kg, samotný rám 1815 g, tlumič 523 g viz německý BIKE 3/07.
Krásný kolo. Jen mi přijde dost těžkej rám, výrobce uvádí úplně jiný čísla. Ale i tak
Designove se mi to nelibi, je to horsi nez to moje za coz asi muzou ty kliky. BTW-stejne si myslim ze to neni tak idealni – napr. vedeni k presmyku – tam ta trubicka u stredu se mi uz po 300km zanesla neskutecnym zpusobem – je to moc na rane :-/
Můžu potvrdit, začínám na něm 3.sezónu a bez problémů(klepklep)-a to ho nijak nešetřím,čištění v pohodě,píst tlumiče se od zadního kola zase tak moc nešpiní.Superpohodlné a lehoučké.O designu nemluvě,karbon je přeci jenom karbon:-).
15.3.07 18:29
kdyby ten tlumič šel nahoru přes sedlovou trubku k horní rámové tak by se mi líbil víc :)
bomba to je, o tom zadna. ale za srdce me to nebere. na me je tam moc klikatek a hadic. Keep it simple! designove to ma grady. neni ten predstavec trochu dlouhej?
těch hadic je opravdu hodně. Ale čištění kupodivu není tak strašné, virt. čep byl horší. Navíc je to vyzkoušená věcička, brácha na něm začíná 3. sezónu a zatím žádný /klepklep/ problém.
Sakra, líbí se mi víc jak to moje…to je špatný(pro mně) Todle fakt můžu.
to je tak uzasne, ze bych to uz asi ani nechtel. bych se bal na tom jezdit, takze bych si to asi ani neuzil ale nejde dat jinak nez super. ale asi bych nechtel. asi su blazen…
No co mám k tomu říct… kolo… moc hadic a bovdenů a šílený tlumič asi bych ho nechtěl :-)))
výbava jako vždy nekompromisní, ale předcházející bajk se mi líbil víc. proč jsi měnil?
adoprdele, sem ho někde nechal ležet při ladění komor.., díky za postřeh.
ani ne. Píst je vytahovací, utopený pod hlavní nádobkou, navíc jej chci něčím pro jistotu obalit.
jako paradicka, vaha by sla hodne dolu kolama, je sem postavil fuela a na to jak je ten ram tezkej je celkova vaha dobra, az to bude uplne komplet a zvazeny taky to hodim. Jinak jednoznacne
Zase jeden ,co nemá nic lepšího na práci,než zvedat adrenalin jiným lidem:))
a 4/rám, taky znám hezčejší, ale ta funkce, ten tlumič, ty módy /lock,60%,100% zdvihu/, ta váha, to je pštros, ne?
1/sedlo – můj druhý Pells, mezitím Fizik Arione, Nissene, ale Pells mi sedl nejvíc, prostě funkční záležitost. 2/vidlice – tuhá, tuhá, supr lineární vzduchovka, dobře funkční věcička 3/ kliky – opět funkce, taky hmotnostně dobré, jinak karbon kliky raději
No za ty kliky k tomu kolu tě nepochválím, to xtr k tomu moc nesedí, ale funkčně lahůdka, za sedlo taky body dolů, ale pokud ti vyhovuje OK ale pořád je to
jsou levny kola co chytnou za srdce a sou drahy kola za kterejma se ani neotocim a tohle je jedno z nich. moc se mi nelibi.
pecka jhak hovado, jine sedlo, jina vidlice a mozna i nejake karbonove kliky (treba FSA) a je to jeste vic ultra, stejne davam …
Žabožrout byl hezčí. Ale i tak je tnehle bike pěkný.
Tohle je kolo z kategorie snů. Dál už nic není. Naprostá nehoráznost!:)