Vyladění do téměř dokonalosti;)
Poslední fotečka
Sestřičky..
Jsem se vyškrábal na Vyšehrad
foto v Modřanské rokli.. teda nad ní..:)
Detail
(vloženo 14.6.08)
Velikost | 17 |
Hmotnost | 16,5kg |
Rám | Rock Machine 4000 Adrenaline 150mm |
Vidlice | Suntour RUX E 150mm (doplněna komprese by Milan Slanec) |
Tlumič | X-Fusion Vector PVA 190mm,zdvih 51mm,lock,PV II |
Hlavové složení | Ritchey Logic Ahead Comp V2 |
Kliky | Shimano Deore 170mm Octalink |
Středové složení | Shimano Deore Octalink BB-ES30 |
Přesmykač | Shimano Alivio FD-MC18 |
Měnič | SRAM X9 |
Řazení | SRAM X7 |
Převodník | Shimano Deore |
Kazeta | Shimano HG50 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | Shimano Deore |
Náboj zadní | Author Industry 10mm osa |
Brzda přední | Shimano LX 585 203mm Manobike |
Brzda zadní | Shimano LX 585 203mm Manobike |
Brzdové páky | Shimano LX |
Ráfek přední | Remerx Jumbo 36 děr |
Ráfek zadní | Remerx Jumbo 36 děr |
Dráty | DT Swiss 2,0 černé (niple stříbrné) |
Pedály | Shimano PD-M520 černé |
Řídítka | Kaloy |
Představec | True 80mm |
Sedlovka | Kaloy |
Sedlo | WAX |
Pláště | přední-Shwalbe Big Jim 2,25, Maxiss High Roller 2,5 |
No přesně proto jsem šel do Sramu.. Hlavně jsem chtěl řazení SRAM,daleko více mě vyhovuje řazení jen palcem. to MuF123. Ještě bych koupil lepší brzdy.
X7 jazdim, uz schytala par kamenov a neopatrnych „polozeni“ o zem.. jedine co na starom rame ohla patku a je doskriabana, ale inak je stale super.
Tako poslední upgrade řazení X7 a přehozka X9. S Alívkem je to nesrovnatelné ;-). Teď tu přehozku hlavně nikde neurvat.
Ten rám jde sehnat za solidní peníze i od Spyderu,Ravo atd.Já jsem s ním spokojený a 150mm je na mě tak akorát.Jinak origoš na to dávají Metel a Bomberu to snad taky vydrží.
No jde s tím jezdit i delší trasy.O prázdinách jsem s tím jel 120km v kuse a za 5dní 400km.Ale samozřejmě je to záhul.Jinak příští týden jedu na Turnovskou padesátku,tak se uvidí.Jezdím s tím i Klínovec a Špičák.
trochu pritvrdis vidlicu, strunu na tlmici, vytiahnes sedlovku do nebies a da sa aj xc :P
25.9.07 21:08
No bovden tak zatím nechám. Jen kdybych to nějak rozebíral. Jestli si někdo všiml tak mám napínák a přesto 3placku. Když využívám 3placku tak shodím řetěz z napínáku.
koax ten bowden od presmykaca vobec nemusis skracovat.. ked ti nezavadza tak aspon nema ostre zakruty. ja som to riesil tak podibne
jj.. fotily jsme společně,teda já fotil.Díky za pochvalu vidle.Koukám že máš taky tu čest jí mít :-D
Teď ještě poslední chci vyměnit řazení a tím pádem i přehozku na SRAM. Jinak jsem už moc spokojený. Doufám že mě to dlouho vydrží :((
Nadherna zehlicka… Taky jsem mel duro a ve stredu mi prisel rux upraveny milanem,je to super vidle ;-]
Vždyť jsem toho RUXe vybíral asi 2měsíce.Mezitím jsem si zkusil M66 a to byla taky dobrá zkušenost. U toho RUXe se mi líbila i minimální hmotnostní navýšení.
ty jsi ale zběsilec, já myslel, že „…se uvažuje…“ a „…možná…“ A ty hned nakupuješ! Dozadu MUSÍ stačit 185ka
Dále bych chtěl ještě koupit větší kotouč dozadu,nevím jestli 203mm má ale tam smysl.Ikdyž po sjetí destiček po dvou víkendech na Špičáku. Dále pak výměna na SRAM.
Ještě chci vyměnit vidlici.. Teď vidím jak Duro vůbec nestíhá kopírovat terén. U pevňáku to není tak znát. Mám v hledáčku RUXe.. dost ho chválí a je za slušné peníze,jen nevím jestli má výnam kupovat RUX S.. rozdíl je jen v regulaci komprese a asi 1700Kč.
to Tušnak: Díky.. Ty máš Treka taky moc pěkného.. mě se ty Treky moc líbí jen jsem chtěl už větší zdvih – 150mm.. a pak jsou podstatně dražší..
tak přesně nad tímhle rámem jsem taky přemýšlel;-) je to paráda!!! uži ho ve zdraví;-)
No je dlouhý, ale nechtělo se mi ho zkracovat, protože je to bovden s podélnými dráty a nemám střihací kleště. Ale už tam mám zadní brdu LX, tak jsem spokojený. Někdy ho příležitostně zkrátím když jinak nedáš
Tak jsem nafotil ještě nějaké fotečky.Zadní brzdu stále nemám(je na cestě), ale za to jsem otočil tlumič… zamykání je daleko více po ruce(po pravé) a nahoře tlumiče (dříve před otočením dole).. :)
Tak už jsem otočil tlumič páčkou locku nahoru a na pravou stranu tak jak to má i Pánik. Je to daleko lepší a i jsem si hrál s umístěním čepu v nejbližší díře která je nejbližší sedlové trubce-zároveň nejvyšší zdvih.Skoro se stává limitující ta vidle
Super, myslim, že se nemáš za co stydět, asi nebudeš až tak chudej studentík ;-)
Jo nevyšlo ani na tolik peněz i hlavně komponentům z starého kola.. Teď jen doufám že ten rám vydrží. Jak tu vidím jak rámy praskaji.. :((( Jinak to Jima hodím dopředu určitě a dozadu hodím tak 2,35.. Jinak ten Big Jim docela drží. Mám ho už rok a půl a
To není vůbec špatný a ani by to nemuselo být nějak moc drahý.
27.3.07 21:18
Já to koupil nové na inzerát ale nový i se zárukou, koupeno v Litoměřicích v jednom krámě…další to koupili na cykloexpertu.. ale čekali na něj asi půl roku..
27.3.07 20:05
kde se necha koupit ten ram ??;)
kotouč se nepřehřívá a rozdíl mezi 160mm a 203 je docela markatní, teda než jsem si na to zvykl..
brzdí to perfektně, teda ta přední. s tou zadní je to horší. Jinak celou destičkou to zabírá akorát. Jen jako u všech vlnkovatých kotoučů (asi polygonů) je ten záběr na destičku přerušován trochu tím vykrojením. snad pro odvod nečistot. Jinak kotouč se n
Jak to to brzdí s tím kotoučem-necuká to při brždění, jak to brzdí-asi ne celou plochou destičky,že?Je to s vadnutím při přehřívání lepší než s 160mm kotoučem?
díkec.. no já jsem zvědavý jak bude vypadat ten tvůj.. už si ho představuji s těmi komponenty co máš na Haru :) …
no jo, studentskej plat je spatnej, taky ho pobiram:)…kazdopadne super a az potunis, tak bude bombovy