GF taky má/měl sedlovou trubku od středu až po horní trubku 31,6 a jenom nad horní trubkou 27,2… takže extrémně dlouhá sedlovka neměla jak pomoct…
Zajímalo by mě, jakou funkci tyhle zářezy plní. Jestli to nějak nesouvisí s těmi prasklinami pod sedlovkou – reklamací s touhle závadou museli mít opravdu hodně.
2Jararaj: tento rám 2010 má též 3 zářezy, když se podíváš pozorně je to vidět.
U modelů 2011 je sedlová trubka nad vzpěrou opatřena vyfrézovanými zářezy. Celkem třemi – zboku a zezadu. Trochu je to vidět tady: http://www.bike-forum.cz/…ig/orez3.jpg
BTW hmotnost starého rámu bez objímky a bez patky 1650g hmotnost nového rámu s patkou 2kg :-)
Nam praskl ten Paragon 09 kdyz tezky clovek vysunul sedlovku nad rysku(jen asi 6cm v ramu) :-(
2d: sedlovka byla zasunutá 11cm. Sahala pod spodní hranu horní trubky. Ale byla to sedlovka 400mm
Vypadá to jako by příčinou prasknutí bylo nedostatečné zasunutí sedlovky do sedlové trubky, nikoliv „konstrukcne blbe navrzeny“!
houby svar, konstrukcne blbe navrzeny, ta dlouha sedlova trubka nad vzperou je ten duvod proc to praskalo, proto tam zezadu dali tu vyztuhu.
Pod tou sedlovkou to prasklo zdá se více lidem. Asi špatný svar. Ať vydrží!