Vyráběná ve Švýcarsku. Využívají vysoce precizní keramická ložiska uložená v nejlehčím náboji od DT Swiss. Kola jsou ručně vypletená a nejpřesněji centrovaná zeslabovanými za studena kovanými plochými dráty. Hmotnost 1250g. Cena v ČR 90´000kč.
(vloženo 23.8.10)
Provokatére! Ten korek na podlaze je taky švýcarskej? PS: v ČR se daj sehnat za slabejch 87 klacíků.
Na bikovi mam DT naby asi uz osmy rok a toci se jak nove, takze tvuj vztah chápu :) At ti dobre slouzi.
jak už tu padlo, kola sou to super, pokud bya super i cena proč ne, gauskové by asi udělly lepší službu
Vždy nejde o lehkost. Kdybych chtěl, tak si pořídím spec. zippy 404 s váhou cca 1004g/pár. Mám vztah ke Švýcarsku, je to překrásná země a přímo za rohem. Ale přece já jsem se nezmínil, že já bych za ně platil plnou cenu! Mohla být galusková, to ano
Jinak tyhle kola samorzejmne jsou super a kvalitni, ale 90k to je opravdu mimo, za to je cela komplet krasna silnicka. Ogar ty penize nejspis bude mit, takze to treba az tak neresi a hold chce mit to nej na kole pro dobry pocit :)
Kdyz karbonove rafky, tak urcite jen galuskove… 10–12bar neni problem a uplne jinak se na tom jede, diry to nejake taky vydrzi. Mam galuskove Ambrosia a kdyz sem zkousel dat 8 misto 11bar, tak sem mel pocit ze jedu na fullovi jak to bylo mekke :)
je pravda ze su krasne ale tiez ze za 90k by boli podobne lahke MTB kolesa O_o
8bar je normální limit pro většinu plášťových ráfků to bych až tak nehrotil :-)
Výrobce uvádí v manuálu tlakový limit 8 bar. Tento parametr má jistě dost negativní dopad na použitelnost kol.
jj na tom se shodnem, že sou to dobré kola, ale na našich silnicích v pláštové verzi to asi dlouho nevydrží, a cena je bohužel k smíchu, nebo spíš k pláči
no shodnem se na tom, ze sou to dobry kola, urcite kvalitni, al ekurevsky predrazena, a navic zhozena temi ubohymi plasti :-)
suhlasim s kubadom, kolesa su tazke (pri tejto astronomickej cene a super-kvalite, ako deklarujes), tolko vazia moje MTB Disc kolesa, a to ich este nemam nijak specialne, suma sumarum – skoda :(
stejně by mě zajímalo kde na ty ceny přišli :-( cca 30 ráfky + 20 náboje + 6 dráty je cca 56 asi je to ruční zapletení ve Švajcu mega drahé :-)
Za ty prachy určitě raději Lajty popř. za mnohem menší peníze Zippy. Škoda těch plášťů, docela srážejí potenciál.
Mimochodem, kola jsou ručně zaplétaná pro maximální přesnost. Ano, lightweighty jsou také perfektní kola. Jsou to jedny z nejlepších kol, co jsou. Ano, kola mám doma. Vložil bych více fotek, kdyby to šlo. Na pár místech ČR jsou ještě pěkné silnice.
Ultremo jsou pláště. Ráfky jsou jen plášťové u tohoto modelu. Má to svůj důvod ke kombinaci k rámu a ostatním komponentům. Jinak kola jsou nezávislé esteticky na pláštích … :-) Nene, půjdou na italskou rámovou sadu Wilier Cento 1 WHITE
Za ty prachy složíš dvoje a možná i troje lehčí kola :-(
Hele né všechno, co je vyrobený ve Švýcarsku je tutový, například jsem tam měl v létě úplně gumovou bagetu…a byla taky hoooodně drahá..To made in švajc už mě nerajcuje, ale kola hezký.
Ty asi nevíš moc co s prachama co? :) Až zas budeš nějaký vyhazovat, nastavím ti svůj koš :)
Dokonale to kazi kazdy jinak barevny plast/galuska, takze fujky… Kola muzou byt pak dobry jak chteji… :)))
upřímě .. za 90 tisíc bubáků bych raději pořídil Lightweighty :-)
A ty je máš? Nic proti, ale pro nikoho než špičkovýho závodníka (kterýmu to zaplatí stáj :) využití nevidím
…pokud zavoláte do dvaceti minut od přečtení, pak nebudete platit 90 tis. Kč, nebudete platit ani 70 tis. Kč, zaplatíte skvělých 65 999 Kč. Pro prvních deset volajících šest cd plných DT Swiss jódlování.