Pořád to nechápu – nejsou nejrychlejší, nemají nejlepší grip, nejsou ani nejpohodlnější, životnost mají špatnou a teď je vidět, že jsou pořád z papíru – a furt je lidi vozí. Minulý týden jsem taky smykoval- po kontrole jsem nenašel jedinou známku…
pánové sice je to závodní plášť ale i ten musí vydržet i na závodech se dějou situace ve kterejch je občas potřeba prudce zabrzdit…
Dobrá, moje chyba, příště to radši napálím do auta. Toto se mi stalo poprvé, ale s pláštěma je více problémů, proč ty pláště již používat nechci. Fotka měla ilustrovat co se s pláštěm ultremo stane po prudkém zabrždění, nic více, nic méně.
Tohle je podle mě jen chyba jezdce. Plášť za to nemůže. Zadní kolo není vůbec nutné při prudkém brždění zablokovat.
to McBlacky: Já vím, při závodě se brzdit nemusí :-). Mně nepřipadá normální aby se s pláštěm, i když je závodní, po zabrždění stalo tohle. Fotkou jsem chtěl ukázat a varovat co se s pláštěm může stát.
Raceman – mě přijde, že dneska většina vozí závodní pláště pořád a pak se diví…
a takhle pak dopadne plast… to mate z toho, ze vozite drahe zavodni plaste na trenink…
nerikam ze obcas, pri hooodne prudkem a rychlem brzdeni se to nesmykne, ale jinak je to v rukach ;-) smyk vzdadu na zkraceni brzdne drahy moc neprida, a navic ti to muze ustrelit …
to BigKarel2: Silnička jde hned do smyku, ale když potřebuješ rychle zastavit, tak nemáš jinou možnost než za ty brzdy vzít a doufat, že to ustojíš. Když to ze zadu napálíš do auta, tak je to tvoje chyba, protože sis měl nechat odstup :-(.
13.8.10 14:17
Už mě ty pláště začínají štvát. To už je po druhé co jsem nebyl schopen dojet domů na kole. Prudké brždění bylo způsobeno kokotem, který, ikdyž jsem ukazoval, že budu odbočovat v levo, mě předjel a nacpal se mezi mě a auto a prudce zabrzdil.