Velikost | S |
Hmotnost | 8,2 kg vč. pedálů, komplíku, provizorního košíku |
Rám | Giant TCR Alliance 1.0 (karbon/alu) |
Vidlice | Giant F0 (karbon, alu sloupek) |
Tlumič | bohužel, ale i tak to jezdí potichu :o) |
Hlavové složení | FSA, integrované |
Kliky | Shimano FC-R600 170 mm |
Středové složení | Shimano FC-R600 |
Přesmykač | Shimano Ultegra |
Měnič | Shimano Ultegra |
Řazení | Shimano Ultegra |
Převodník | Shimano FC-R600 compact 50-34 |
Kazeta | Shimano 105 (zatím originál, 12-25) |
Řetěz | Shimano Dura Ace (už měněno) |
Náboj přední | Shimano WH-R550 |
Náboj zadní | Shimano WH-R550 |
Brzda přední | Shimano Ultegra |
Brzda zadní | Shimano Ultegra |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Shimano WH-R550 |
Ráfek zadní | Shimano WH-R550 |
Dráty | pro Shimano WH-R550 |
Pedály | Shimano PD-A 520 (kvůli všem mým tretrám na bika) |
Řídítka | 3T |
Představec | Pro -10 st. |
Sedlovka | Giant carbon |
Sedlo | Selle Italia SLR TT 135 g |
Pláště | Michelin Pro2 Race |
V tom esku vypadá uoztomile… ;) Gianta nemůžu jinak než
4 Spangler a lodyh: pokud mezi „Pekny“ a „Super“ rozhoduje vyska vytazeni sedlovky, stejne to necham takhle :o) Velky mi to neni, jenom mam k normalni delce trupu kratky nohy, no :o) klamu tim protivniky :o)))
moc pekna silnice, jen mi tam nesedi nizko sedlovka, ale to je prehled overall vzhledu a ne funkcnosti ;)