Karbonovej Santa Cruz V-10 v řezu

Přidat foto

Pořádná tlouštka stěny rámu…

(vloženo 11.7.10)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
přišlapávač
přišlapávač

14.7.10 14:36

tak hlavne je jedno, jestli to kolo vydrzi pet nebo osum let, kdyz ho lidi stejne po sezone nebo dvou menej za novy, lehci, hezci :-)

Reagovat
fluider
fluider

14.7.10 09:34

Samozrejme existuje viacero typov epoxidov, ale vlastnosti sa daju ovplyvnit aj pouzitym riedidlom, roznymi aditivami. Epoxid s ochrannou zlozkou proti UV je samozrejmost.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

13.7.10 18:42

jojo, několik let vydrží, otázka je kolik a asi i v tom bude rozdíl, asi nebudou jen jeden druh pryskyřice. ono i záleží na jiných vlastnostech, jako je teplota, nejspíš i uv záření a podobné srandy, jestli moc nekecám

Reagovat
fousek
fousek

13.7.10 17:14

Hehe, to by se asi leteckejm spolecnostem nelibylo kdyby 787 meli po 10 letech zahodit a koupit si novou, Nimrod ma pravdu ze ta pryskyrice je nejslabsi misto, ktera jednou povoli, ale za jak dlouho vedej snad navrhari

Reagovat
fluider
fluider

13.7.10 13:12

Kompozity sa uz davno pouzivaju v letectve aj military, energetike apod, vsetko oblasti kde je dlhorocna vydrz nevyhnutna

Reagovat
Nimrod
Nimrod

12.7.10 21:12

samozřejmě že ne. ale myslím si, že v tom bude stejný rozdíl, jako v duralu… jedny řídítka prasknou za pět let, jiná ze stejného materiálu drží i po patnácti letech…

Reagovat
mountaineer
mountaineer

12.7.10 20:55

nimrode myslis si ze kompozitovy vetrone se po deseti odlitanych sezonach kvuli pouzity matrici likvidujou?Zadnej strach z kompozitu!:o)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

12.7.10 20:02

ale otázka je, jak moc ještě drží pryskyřice. samotné vlákno tady bude stejně dlouho, jak petka (což také není zrovna moc dobré). prostě karbon pro mě není, já jsem pro ocel a titan, hliník na méně namáhané části

Reagovat
fluider
fluider

12.7.10 19:07

Niektoré jeho rámy jazdia už 8 rokov. OSEM sezón.

Reagovat
fluider
fluider

12.7.10 19:06

Veď práve Aaron Lahar dokázal, že sa dá spraviť FULL-CARBON DH rám, ktorý vydrží všetko čo sa očakáva A vydrží to niekoľko niekoľko sezón. Jeho bike si kúpovali profi jadzci, ktorí ich po 2 sezónach posunuli mladším jazdcom.

Reagovat
miruš
miruš

12.7.10 16:20

nimrod : souhlas,na výdrž to nebude,čas ukáže :-)

Reagovat
Nimrod
Nimrod

12.7.10 15:39

nové

Reagovat
Nimrod
Nimrod

12.7.10 15:39

tak to už ukázal lahar… největší ******* karbonu a hliníku je v tom, že nevydrží moc let. obojí se dá udělat tak, aby to vydrželo nějakou ránu, ale nevěřím tomu, že za 10 let bude držet pryskyřice, nebo jaké tam je pojivo, stejně, jako když to bylo

Reagovat
mountaineer
mountaineer

12.7.10 15:13

.. hovori jasne pro kompozity. :o)

Reagovat
mountaineer
mountaineer

12.7.10 15:12

Nimrod:No jestli to spis fluider nemyslel na vsechny ty lidi co maji zaruceny informace/zku­senosti/pribe­hy jak je karbon krehkej,nachylnej k poskozeni,pro­razeni atd atd :o) Jestli ti vadi uhlik „moralne“ tak je to tvoje vec,ale mechanicky vlastnosti.

Reagovat
Nimrod
Nimrod

12.7.10 13:51

fluider: já, jakožto zarytý anti-karbonista si karbon na kolo nedám a nevím, jak by mi karbonová v10 dokázala změnit názor :-)

Reagovat
fluider
fluider

12.7.10 13:30

Uvidime, co po sezone nasadenia C V10 budu hovorit vsetci ti anti-karbonisti, oceliari a hlinikari …

Reagovat
marekmaue
marekmaue

11.7.10 22:39

uvidíme, až to porovnáme s bianchi v řezu

Reagovat
mpIII

11.7.10 15:23

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
pavlix
pavlix

11.7.10 12:54

neni to moc slabé ?

Reagovat
Pumsc
Pumsc

11.7.10 12:53

dejte vedle toho řízlej modus:D

Reagovat
CHARMIN

11.7.10 12:45

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Sgt Pepper

11.7.10 12:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
roud
roud

11.7.10 12:38

Tak tohle neni žádnej papírák :O)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Florenc 17
FreeBoy 19
Lister 20
gersa 16
easyrider 2
Kubánec 44