Neptejte se me, proste si tak jedu po rovine do prace a najednou PRÁSK! Mesic po zaruce, ale 4Ever mi vysel vstric a novej ram byl skoro zadara, bod pro ne :)
(vloženo 2.7.10)
Co je vám divné? Ta prasklina mi přijde naprosto logicky umístěná. Když vemete, jakým způsobem je to místo krouceno při šlapání + v místě odkud se pravděpodobně rozjel je styk 4 svarů ⇒ zbytkové pnutí po svařování, jelikož rám není určitě vyžíhán…
Ty do toho teda musíš krutopřísně dupat.......
Zvláštní, že to praská od zadního kola, a ne od spodní trubky, co tuhle prasklinu vlastně způsobilo, když v tomto místě spíš působí opačná síla, od zadního kola …
Ona to neni ani tak prasklina, kdybych zabral, tak jsem kolo rozpulil (s trochou predstavivosti)…novej ram zatim drzi (zadny pad)
podobně mi praskl GT Zaskar asi 3 roky zpět. Praskl nad svárem u středu a šlo to dál do spodní rámové trubky. Naštěstí po necelém roce ježdění, takže v záruce. Dostal jsem model 2007.
Nezeru :) Ony cross Alu ramy stoji hovinko, novy za 2k…jinak problem bude, ze s tim nedropuji, ale padam casto, takze sem ho mozna nekde malinko narazil no…
Třeba já dávám podložky pod misky zásadně tak, jak je na obrázku. Méně se kříží řetěz.
2.7.10 09:35
to cumim ze ti dali novej.....ale tak asi si nechteji kazit jeste vic uz tak spatny jmeno :-D
aspoň se na to může spolehnout a jezdit dva roky s pocitem sucha a bezpečí. To u jinejch rámů nemá a neví dne ani hodiny :P